جهت قیمت دلار به کدام سمت است؟

قیمت ها در بازار دلار غیب شد /رکوردشکنی فروش دلار

کدخبر: ۵۲۶۲۵۲
در بازار متشکل شنبه رکورد فروش شکسته شد: 13 میلیون و 300 هزار دلار با قیمت توافقی 31 هزار و 587 تومان فروش رفت که از نظر بازارساز نوید یک عرضه پرقدرت در روزهای آتی را می‌دهد.
قیمت ها در بازار دلار غیب شد /رکوردشکنی فروش دلار

به گزارش اقتصادنیوز، در اولین روز هفته دلار در بازار هرات 32 هزار و 550 تومان باز شد و در یک روند نزولی تا 32 هزار و 300 تومان پایین آمد و در ادامه قیمت دلار در معاملات عصر به بالای 32 هزار  و 400 تومان برگشت.

پیروی قیمت دلار از نرخ درهم

روز گذشته در تهران قیمت دلار بیشتر تابع نرخ درهم بود. دلار تهران در 32 هزار و 800 تومان باز شد. در ابتدای روز تصور می‌شد این قیمت جا برای صعود دارد اما با افت قیمت درهم، بازار تهران هم نزولی شد.

ریزش قیمت دلار /بازار ارز امروز امنیتی می شود؟

قیمت دلار سلیمانیه از کانال 33 خارج شد

معامله‌گران گمان می کردند درهم با تزریق روبرو است. وقتی قیمت درهم به پایین‌تر از سطح 9000 تومان آمد آن‌ها با قطعیت بیشتری از تزریق درهم صحبت می‌کردند. برآیند معاملات دلار تهران و هرات موجب شد قیمت دلار سلیمانیه هم از کانال 33 خارج شود. 

بازار ارز و سکه شلوغ شد

بنا به گزارش اکوایران، اما بازار شنبه یک بازار ناتمام بود. بسیاری از معامله‌گران اعتقاد داشتند نمی‌توان این بازار را در امتداد روزهای قبل تحلیل کرد. از ظهر شنبه بازار ارز و سکه شلوغ شد.

تجمعات، معامله گران را پراکنده کرد

تجمعات پراکنده‌ای در میدان فردوسی، مرکز تجارت جهانی و خیابان منوچهری برپا شد. با حضور نیروهای انتظامی، معامله‌گران پراکنده شدند و حتی صف‌های خرید ارز هم در مقابل صرافی‌های فروشنده دلار سهمیه‌ای جمع شد تا سبب سو تفاهم نشود.

معاملات در نیمه دوم روز، یا کنسل شد یا بدون تسویه بسته شدند. تقریبا در عصر شنبه قیمت‌ها گم شده بود و نه اینترنت بود و نه معامله‌گری که قیمت را بگوید.

فروشنده ها در بازار کم شد

درباره آینده اکثر معامله‌گران اعتقاد داشتند باید اتفاقات شنبه هضم شود، چرا که فروشنده هم در بازار کم شده است. اگر فروشنده‌ها به بازار برگردند، امکان دارد نوسان قیمت محدود شود.

تحلیلگران فنی هم با آنالیز قیمت دلار هرات اعتقاد داشتند 32 هزار و 550 تومان سطح مهمی است. اگر قیمت دلار زیر این سطح بسته شود امکان نزول افزایش پیدا می‌کند. 

رکورد فروش در بازار متشکل شکست

در بازار متشکل شنبه رکورد فروش شکسته شد: 13 میلیون و 300 هزار دلار با قیمت توافقی 31 هزار و 587 تومان فروش رفت که از نظر بازارساز نوید یک عرضه پرقدرت در روزهای آتی را می‌دهد.

با این حال معامله‌گران تصور می‌کنند علاوه بر عرضه، انتظارات هم دوباره به ردیف جلوی محاسبات آن‌ها برگشته است. انتظارات مثبت می‌تواند مسیر نزول را تشدید کند و عکس آن در جهت صعود قیمت است.

قیمت ها در بازار دلار تهران گم شد

نکته بازار ارز شنبه وضعیت قیمت‌دهی در بازار هرات و سلیمانیه بود. قبل از اینکه قیمت‌ها در تهران گم شود در هرات و سلیمانیه نرخ‌ها غیب شدند.

f7Mml0SJKCv1

کشف قیمت دلار سخت شد زیرا ...

هرات نقدی اعلام نمی‌کرد و سلیمانیه هم به سختی اعلام قیمت می‌کرد. برخی اعتقاد دارند قطعی اینترنت و اتفاقات رخ داده در اقلیم موجب شده کشف قیمت سخت شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید