ریزش قیمت دلار /بازار ارز امروز امنیتی می شود؟

کدخبر: ۵۲۶۲۵۱
شماری از معامله گران باور دارند که شرایط بازار در روز یک شنبه تا حدی امنیتی خواهد بود و به همین دلیل تصور می کنند که تقاضای خاصی وارد بازار نشود.
ریزش قیمت دلار /بازار ارز امروز امنیتی می شود؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، روز شنبه، بر اساس صحبت بخشی از فعالان، شرایط بازار ارز عادی نبود و شماری از معامله گران اشاره می کردند که تمایل زیادی به خرید و فروش ارز نداشتند.

قیمت دلار عقب نشینی کرد

در اولین روز هفته، دلار تمایل زیادی به رشد قیمت نشان نداد و عقب نشینی محدود تقاضا موجب شد که اسکناس آمریکایی زیر مرز ۳۳ هزار تومان باقی بماند.

ریزش قیمت دلار

گفته های معامله گران نشان می داد که در ساعاتی از روز، دلار حتی به زیر محدوده ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان رفت. تحلیل گران فنی باور دارند تا زمانی که اسکناس آمریکایی زیر محدوده ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان قرار دارد، خبری از بازیگران افزایشی در بازار نخواهد بود و دلار بیشتر میل خواهد داشت که به سوی محدوده ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان حرکت کند.

بازار ارز امنیتی می شود؟

در ساعات انتهایی روز شنبه نیز بخشی از معامله گران اعتباری حاضر بودند دلار خود را در حجم خرد در محدوده ۳۲ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش برسانند. شماری از معامله گران باور دارند که شرایط بازار در روز یک شنبه تا حدی امنیتی خواهد بود و به همین دلیل تصور می کنند که تقاضای خاصی وارد بازار نشود. از آن سو بازارساز نیز نشان داده است که در عرضه ارز دستان خود را باز گذاشته است. البته رشد قیمت نفت نیز به احتمال زیاد کمک قابل توجهی به بازارساز کرده است. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید