پول نقد در این شهر کمیاب شد/ عابربانک ها تعطیل شدند؟

کدخبر: ۵۴۹۲۴۵
نبود پول نقد و غیرفعال شدن گزینه برداشت وجه در برخی از دستگاه‌های خودپرداز درسطح بانک‌های دولتی و خصوصی شهرهای مازندران در سه هفته گذشته، مشکلات زیادی برای مردم این استان ایجاد کرده است.
پول نقد در این شهر کمیاب شد/ عابربانک ها تعطیل شدند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا،  بازدیدهای میدانی درسطح شهر آمل نشان می‌دهد، برخی از خودپردازهای بانک‌های دولتی و خصوصی در بیشتر ساعت‌های شبانه روز درطی دو هفته گذشته هیچ پرداخت وجه نقدی به مراجعه کنندگان خود نداشتند. شهروندان آملی می‌گویند به چندین عابربانک مراجعه کرده‌اند اما نتوانسته‌اند پول نقد بردارند.

طولانی ترین صف خرید خودرو در 100 سال اخیر/ بازار خودرو رکورد زد!

 برخی دیگر معتقدند با توجه به افزایش پرداخت‌های اینترنتی و وجود دستگاه کارتخوان در تمام فروشگاه‌ها نیازی به افزایش سقف برداشت و وجود پول نقد در دستگاه‌های نیست. اما برخی دیگر از شهروندان با بیان اینکه برای انجام برخی فعالیت‌های کاری روزانه مجبور به برداشت پول نقد هستند، گفتند: با توجه قانون مالیاتی جدید دستگاه‌های کارتخوان، بسیاری از فروشندگان از مردم پول نقد طلب می‌کنند و مردم مجبور به پرداخت نقدی هستند.

فوری/ زمان اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد

فوری/ نامه مهم مدیران عامل ایران خودرو و سایپا به بورس/ تکلیف عرضه خودرو در بورس مشخص شد

 یکی از شهروندان آملی گفت: برای سوارشدن تاکسی و اتوبوس درچند روز گذشته با کمبود پول نقد مواجه شدم و از سوی دیگر تاکسی و اتوبوس به کارت خوان یا سامانه‌های کارتی وصل نیستند.

 حسن نبی‌زاده افزود: حتی درچند روز گذشته مجبور شدم برای گرفتن پول نقد، در صف انتظار بانک برای گرفتن حداقل ۵۰ تا ۱۰۰ هزارتومان پول نقد باشم که درشرایطی که مردم در ماه‌های گذشته به شدت از نظر روحی واقتصادی با مشکلات زیادی مواجه هستند، این مشکل هم اضافه شد.

خودروی کره‌ای نوستالژیک ۱۴۰ میلیون تومان شد

پرداخت وجه نقد برای ویزیت پزشک

 فاطمه حسینی شهروند دیگر آملی که برای گرفتن پول نقد در یکی از باجه‌های خودپردازهای بانک دولتی با ناراحتی از دریافت نکردن وجه نقد برمی‌گشت، به خبرنگار ایسنا، گفت: نوبت دکتر برای بیماری فرزندم داشتم که منشی پزشک بابت ویزیت از من طلب پول نقد طلب کرده و گفته کارت خوان اینجا خراب است! وشما حتما باید پول ویزیت را نقدا پرداخت کنید.

 وی با اشاره به اینکه به چندین باجه خودپرداز مراجعه و متاسفانه همه این‌ها عملیات پرداخت وجه انجام نمی‌دادند، اضافه کرد: متاسفانه برای انجام کارم مجبور شدم از چند مغازه با دادن کارت بانکی، از آن‌ها درخواست وجه نقد کنم که متاسفانه وجه نقد درسطح شهر گویا کم شده است.

 اما داستان پرداخت نشدن وجه نقد توسط خودپردازهای آمل که معمولا در تعطیلات هفته اول نوروز هر ساله سابقه و شهروندان آملی به نوعی آن را با بی مدیریتی برخی بانک‌ها تجربه کرده بودند، غیرفعال شدن پرداخت وجه نقد در ماه دی، و با گذشت بیش از دو هفته ازاین مشکل شهروندان، ظاهرا قصه برای شهروندان این شهر سر درازی دارد.

 پول نقد کم شد

مدیر یکی از شعبه‌های بانک دولتی درپاسخ به پیگیری خبرنگار ایسنا، با تایید مشکلات پیش آمده برای شهروندان گفت، متاسفانه درچند روز گذشته اسکناس‌های کاغذی کم شده و در سطح شعب بانکی به مقدار کافی وجود ندارد که امکان قرار دادن در باجه‌های خودپرداز باشد.

 وی که خواست به نامش اشاره‌ای نشود، افزود: ما هم تابع تصمیم‌های مدیران بالادستی بانکی هستیم و امیدوارم با انعکاس خبر وپیگیری شما، این مشکل برای مردم برطرف شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید