سکه برای صعود نیازمند سوخت دلاری است

منطقه ممنوعه در بازار سکه /پیش بینی قیمت سکه

کدخبر: ۵۵۴۰۳۶
اقتصادنیوز:بررسی های به عمل آمده از هسته مرکزی بازار سکه نشان می دهد که فلز زرد رنگ داخلی نزدیک به دو هفته است که در یک منطقه خاص معامله شده و توان رسیدن به۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را نداشته است.
منطقه ممنوعه در بازار سکه /پیش بینی قیمت سکه

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت سکه روز سه شنبه با وجود کاهش محدود قیمت دلار عقب نشینی نکرد و تقریبا یک پله بالا رفت.

هر قطعه سکه امامی در معاملات نقدی دیروز در محدوده ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه در مرز حساس

در شرایط فعلی سکه بازان معتقدند که فلز گران بهای داخلی به مرز حساسی رسیده است‌.

جعبه سیاه حباب سکه باز شد؟ /ردیابی مقصد دلار از مسیر تتر

این دسته از معامله گران باور دارند  در صورتی که قیمت سکه در محدوده ۲۴ میلیون و ۲۰۰هزارتومان باقی بماند این امر ممکن است زمینه ساز صعود سکه به نیمه کانال مذکور شود.

با این حال اگر اتفاق فوق نیفتد و سکه به سمت ابتدای کانال ۲۴ میلیون تومان عقب نشینی کند ممکن است مانند روز یکشنبه تا سطح ۲۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پایین بیاید.

منطقه ممنوعه در بازار سکه

با این حال بررسی های به عمل آمده از هسته مرکزی بازار سکه نشان می دهد که فلز زرد رنگ داخلی نزدیک به دو هفته است که در یک منطقه خاص معامله شده و توان رسیدن به۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را نداشته است.

عده ای از سکه بازن معتقدند که مرز یاد شده منطقه ممنوعه است و بازار ساز تمام تلاش خود را به کار گرفته که سکه به این مرز نرسد.

سکه برای صعود نیازمند سوخت است

فعالان بازار معتقدند یکی از دلایلی که باعث شده سکه از مرز حساس بازار ساز عبور نکند نوسانات محدود قیمت دلار در یک محدوده خاص بوده است.

این دسته از معامله گران باور دارند که سکه برای صعود قابل توجه نیازمند سوخت بیشتری است و تا زمانی که دلار نوسان قابل ملاحظه ای را ثبت نکند شانس صعودی ها زیاد نخواهد بود.

پیش بینی قیمت سکه امروز

بیشتر سکه بازان باور دارند که روند قیمتی دلار برای بازیگران این بازار مهم تر است و نسبت به اونس طلا معامله گران سکه حساسیت کمتری دارند. دیشب در بازار پشت خطی دلار، کمی فروشندگان بازار قوی تر بودند و همین موضوع موجب شد که برخی از فعالان از احتمال افت سکه به سوی محدوده ۲۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خبر دهند.

با این حال، سکه برای اینکه افت معناداری را تجربه کند، نیاز دارد که دلار نیز حداقل به زیر کانال ۴۲ هزار تومان برود. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید