دارایی معامله گران سکه از دست خواهد رفت؟

قیمت طلا، سکه بازان را نگران کرد/ پیش بینی قیمت سکه از مسیر دلار

کدخبر: ۵۵۴۷۳۲
اقتصادنیوز: برخی از معامله گران می گفتند نوسان محدود قیمت اونس طلا، سکه بازان داخلی را نگران کرده که اثر این امر موجب از دست رفتن بخشی از دارایی آنها شود.
قیمت طلا، سکه بازان را نگران کرد/ پیش بینی قیمت سکه از مسیر دلار

به گزارش اقتصادنیوز ، سکه بازان در معاملات نقدی روز پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه در موقعیت خرید قرار گرفتند و فلز گران بهای داخلی تا سطح ۲۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان بالا رفت.

از نگاه فعالان بازار سکه، رشد قیمت طلای جهانی و افزایش قیمت دلار دو دلیل اصلی پیشروی قیمت سکه پیش از تعطیلات دهه فجر بود.

قیمت طلا، بازار سکه را نگران کرد

با این حال روز پایانی هفته قبل نرخ طلای جهانی رشد قابل توجهی را ثبت نکرد. فلز زرد رنگ جهانی در محدوده ۱۸۶۰ دلار به کار خود خاتمه داد و نتوانست وارد کانال۱۹۰۰ دلار شود.

اثر تصمیم ارزی طالبان بر بازار دلار ایران /سیگنال دلار به قیمت سکه

خودروی جدید سایپا را بشناسید

برخی از معامله گران می گفتند نوسان محدود قیمت اونس طلا، سکه بازان داخلی را نگران کرده که اثر این امر موجب از دست رفتن بخشی از دارایی آنها شود.

با این حال دسته ای دیگر می گفتند اگر قیمت طلا بالا برود قدرت افزایشی ها بیشتر خواهد شد.

پیش بینی قیمت سکه از مسیر نرخ دلار

البته این نکته قابل ذکر است که سکه بازان هنوز مسیر حرکتی خود را با نرخ دلار تعیین می کنند. برخی از معامله گران باور دارند در صورتی که نرخ دلار در بازار امروز مانند روز پنجشنبه گذشته بالا برود این امر ممکن است بر قدرت بازیگران افزایشی بازار سکه بیفزاید. 

با این حال اگر این اتفاق به واسطه مداخله ارزی بازارساز یا دلایلی دیگر رخ ندهد شانس افزایشی ها برای صعود کمرنگ خواهد شد و قدرت معامله گران کاهشی بیشتر می شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید