گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بازار سهام

تداوم رشد معاملات خرد سهام

کدخبر: ۵۶۸۴۱۵
اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد سهام در آخرین هفته معاملاتی فروردین نسبت به هفته پیشین افزایش یافت و شاهد رونق معاملات سهام بودیم.

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار سهام در این هفته نیز همانند هفته‌های پیش با رشد ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و برای  چهارمین هفته متوالی روند صعودی داشت.

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم 16 هزار و 350 میلیارد تومان افزایش یافت. روز یکشنبه نیز به 18 هزار و 232 میلیارد تومان رسید و روز دوشنبه 17 هزار و 450 میلیارد تومان بود.

روز سه‌شنبه ارزش معاملات خرد 10 درصد رشد کرد و به 19 هزار و 280 میلیارد تومان افزایش یافت که بالاترین رقم هفته بود. 

روز چهارشنبه نیز ارزش معاملات خرد 16 هزار و 677 میلیارد تومان بود. 

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 17 هزار و 598 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 16 هزار و 821 میلیاردی هفته پیشین، رشد 5 درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در نخستین روز هفته، نماد وبملت بیشترین ارزش معاملات را داشت و نمادهای وکغدیر، شتران، خگستر و خودرو در رتبه‌های بعدی بودند. شستا، خودرو و خساپا نیز بیشترین حجم معاملات بازار را داشتند. 

در روز یکشنبه 4 نماد خودرویی؛ خاور، خگستر، خزامیا و خودرو صدرنشین بود و بیشترین ارزش معاملات را داشتند. شستا و خساپا نیز بیشترین حجم معاملات را داشتند. 

روز دوشنبه نیز وبملت به همراه خودرو، خگستر و خساپا بیشترین ارزش و شستا، کرمان، وبملت، خساپا و خودرو بیشترین حجم معاملات را داشتند. 

روز سه‌شنبه بیشترین ارزش معاملات بازار به نماد خودرو اختصاص داشت و خساپا بیشترین حجم معاملات را داشت. 

 در آخرین روز معاملاتی هفته نیز، نماد دی در صدر جدول ارزش و حجم معاملات بود. در جدول ارزش معاملات نمادهای وکار، حکشتی، خساپا و خودرو در پی آن بودند. در جدول حجم معاملات نیز شستا، خساپا، وکار و کرمان، پس از دی، بالانشین بودند.

بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید