رصد بازار خودروهای داخلی؛

قیمت پرتیراژهای ایران خودرو در 14 شهریور

کدخبر: ۴۳۸۳۳۹
اقتصادنیوز: پرونده بازار ایران خودرویی ها امروز 14 شهریور1400 با رشد قیمت نسبی قیمت بسته شد.
قیمت پرتیراژهای ایران خودرو در 14 شهریور

به گزارش اقتصادنیوز ؛ دامنه اندک نوسان رو به بالای دلار عمده دلیلی است که فعالان بازار خودرو افزایشی شدن قیمت در بازار پرتیراژهای ایران خودرو را به آن نسبت می دهند، عاملی که تاثیری در بازار سایپایی ها نداشت و پرتیراژهای سایپا امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.  به گفته فعالان بازار خودرو نوسان رو به بالای قیمت دلار در حالی صورت گرفت که روز گذشته و با توجه به شکل نزولی نرخ دلار، بازار خودرو با استپ قیمت مواجه شد، اما امروز و با تغییر روند بازار دلار در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7 » و «سمند سورن» رشدی یک میلیونی قیمت را تجربه کردند و دو خودرو «سمندLX» و «پژو 206 تیپ 2» نیز بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته در بازار قیمت گذاری شدند.    


بیشتر بخوانید: شناسایی عامل ایست قیمتی امروز سایپایی‌ها 


وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمندLX  »، «سمند LX با موتورEF7 » و «سمند سورن» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار توجه به رصد بازار خودرو می توان گفت «پژو 206 تیپ 5» و «پژو 206 صندوقدار» امروز با افزایش یک میلیونی به ترتیب در بازار 289 و 282 میلیون تومان قیمت خوردند. اما «پژو 206 تیپ 2» امروز تغییری نداشت و در بازار با قیمت 251 میلیون تومان عرضه شد.   

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز در این میان «سمند LX با موتورEF7 » هم   افزایش یک میلیونی داشت و در بازار 260 میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما در میان محصولات ایران خودرو امروز «سمند سورن پلاس» هم با افزایش یک میلیونی در بازار 311 میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما «سمندLX » امروز در بازار تغییری نداشت و قیمت آن به 242 میلیون تومان رسید.

ایران 14

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید