رصد بازار خودروهای داخلی؛

ایست قیمت خودرو در روز آرامش نسبی دلار + جدول

کدخبر: ۴۶۶۱۲۰
اقتصادنیوز: پرونده پرتیراژهای ایران خودرو امروز 11 دی 1400 و در روز آرامش دلار چگونه بسته شد؟
ایست قیمت خودرو در روز آرامش نسبی دلار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که ایران خودرویی ها نیز همانند سایپایی امروز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.

با شروع دور جدید مذاکرات از هفته گذشته بازار خودرو تا حدودی شکل ثبات به خود گرفت بیشتر خودروهای داخلی بدون تغییر و یا افت اندک در بازار قیمت گذاری شدند.

 فعالان بازار خودرو معتقدند انتظار برای اتمام این دور از مذاکرات از جمله دلایلی است که موجب شده تا بازار دست به عصا حرکت کند و تمایلی به افزایشی شدن از خود نشان ندهد.

روند حاکم در بازار خودرو موجب شده تا در حال حاضر خریدار و فروشنده ای برای حضور در بازار از خود تمایلی نشان ندهد. بطوریکه می توان گفت در کنار قیمت خودرو بازار خرید و فروش خودرو نیز به خواب موقت زمستانی رفته است.

قیمت های جدید محصولات ایران خودرو

 از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، «پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار خودرو محصولات ایران خودرو هم مانند سایپایی ها امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «دنا معمولی» دربازار با قیمت 350 میلیون تومان عرضه شد. قیمت «دنا پلاس توربو اتومات» هم 505 میلیون تومان باقی ماند. از سوی دیگر قیمت «رانا پلاس» هم بدون 306 میلیون تومان شد.

از سوی دیگر امروز ««سمند LX با موتورEF7» » هم بدون تغییر 279 میلیون تومانی شد و «سمند سورن پلاس» هم تغییر قیمتی در بازار  نداشت و 325 میلیون تومانی قیمت گذاری شد.

در اکوایران ببینید؛

از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که در میان پرتیراژهای ایران خودرو امروز «پژو 206 تیپ 2» در بازار با قیمت 272 میلیون تومان عرضه شد و  «پژو 206 تیپ 5» و «پژو 206 صندوقدار» نیز بدون تغییر به ترتیب در بازار 309 و 306 میلیون تومان قیمت گذاری شدند.

ایران 11

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    کارگزاری مفید