مداح گوشواره به گوش معذرت خواهی کرد!+عکس

کدخبر: ۴۵۳۲۴۷
اقتصادنیوز: یک مداح جوان در یزد که گوشواره به گوش، مداحی می‌کرد با تذکر پیرغلامان اهل بیت (ع) عذرخواهی کرد.
مداح گوشواره به گوش معذرت خواهی کرد!+عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فرارو،  یک مداح جوان در یزد که گوشواره به گوش، مداحی می‌کرد با تذکر پیرغلامان اهل بیت (ع) عذرخواهی کرد.

یکی از اتفاقات اخیر انتشار فیلمی از مداحی جوانی که گوشواره به گوش داشت در هیئت بود. انتشار این فیلم در کنار اتفاقات دیگر در حوزه مداحی انتقاداتی را برانگیخت.

حسین طاهری مداح جوان اهل بیت (ع) در توئیت خود نوشت:

به خیالمان باخلق یک سری نوآوری و سبک‌های جوان پسندانه آن‌هم در چهارچوب و با حفظ حرمت عده بیشتری را جذب هیئت می‌کنیم، اما غافل از اینکه دشمن با تزریق عناصر منحرف تخریب افراد مؤثر ورود رسانه‌غربی، نوآوری را به انحراف، شور را به اگزوزی‌خوانی، تنظیم‌نوحه را به موسیقی و مداح را به خواننده تبدیل کرد!

به خداوندی خدا قسم با یقین و علم به اینکه بابیان کردن اعتقاداتم سیل عظیمی از تهمت ناسزا و بی حرمتی‌ها بر من سرازیر خواهد شد فقط برای رضای خدا و دفاع از اصل شأنیت مقام ستایشگری آل الله (ع) این چند خط را نوشتم و از جانب حقیر کوچک‌ترین از بزرگان و سرورانم عذرخواهم! زمان سکوت تمام شد.

یکی از اتفاقات اخیر از این جنس انتشار فیلمی از مداحی جوانی که گوشواره به گوش داشت در هیئت بود. انتشار این فیلم در کنار اتفاقات دیگر این حوزه انتقاداتی را برانگیخت. سرانجام با تذکر پیرغلامان اهل بیت (ع) در استان یزد، وی ضمن عذرخواهی، نکاتی را در خصوص علت این اقدام خود بیان کرد که در ادامه می‌بینید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید