فاسدترین مردان جهان در سال 2021 / اردوغان و غنی جایزه گرفتند

کدخبر: ۴۶۵۱۱۸
رهبر بلاروس از شبکه‌های جنایتکارانه و فاسد دولت بلاروس جهت ترویج مهاجرت دسته جمعی استفاده کرد که این اتفاق منجر به "یاس، خشونت و ظلم بی‌پایان" شد.
فاسدترین مردان جهان در سال 2021 / اردوغان و غنی جایزه گرفتند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، هیاتی متشکل از ۶ خبرنگار و پژوهشگر که درخصوص فساد مطالعه و گزارش می‌کنند، علیرغم داشتن رکورد یک هزار و ۱۶۷ نامزد، هیچ مشکلی با انتخاب "خودکامه پسا-شوروی" نداشتند و این اولین بار در طول یک دهه است که جایزه "شخصیت سال" را اهدا می‌کنند؛ تصمیمی که به‌اتفاق آرا اتخاذ شد.

بنابر گزارش پایگاه خبری سازمان OCCRP، درو سالیوان، یکی از بنیان‌گذاران این سازمان که قاضی این هیات هم است، گفت: سالی که گذشت، سال پرچمداری برای فساد بود اما لوکاشکنو از بین این جمعیت، برجسته بود.

لوئیس شلی، یکی دیگر از قاضیان این هیات، اظهار کرد: رهبر بلاروس از شبکه‌های جنایتکارانه و فاسد دولت بلاروس جهت ترویج مهاجرت دسته جمعی استفاده کرد که این اتفاق منجر به "یاس، خشونت و ظلم بی‌پایان" شد.

سالیوان افزود: همچنین اشرف غنی، رئیس جمهوری سابق افغانستان، قطعا مستحق یک جایزه است. غنی هم در "فساد" و هم در "بی‌کفایتی" خیره کننده بود. غنی مردم خود را ترک کرد و آن‌ها را با "بدبختی" و "مرگ" تنها گذاشت تا خود بتواند در میان مقامات سابق "فاسد" در "منجلاب اخلاقی" که نامش امارات متحده عربی است، زندگی کند.

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه و سباستین کورتس، صدراعظم سابق اتریش هم در میان بدهای سال ۲۰۲۱ قرار دارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید