غیبت یک مجری مشهور دیگر از تلویزیون، ماجرا چیست؟

کدخبر: ۵۲۶۷۳۱
اقتصادنیوز: امیرحسین مدرس در دوران غیبتش در دنیای تصویر بیشتر در رادیو صبا و با «قند پارسی» فعالیت کرده است.
غیبت یک مجری مشهور دیگر از تلویزیون، ماجرا چیست؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، کمتر کسی است که اجرای امیرحسین مدرس در برنامه‌ "نیمرخ" و صدای او را در تیتراژ سریال "متهم گریخت" به کارگردانی رضا عطاران که در ماه رمضان پخش می‌شد، فراموش کرده باشد و اسم این هنرمند را در یکی از عرصه‌های هنری ندیده باشد. او در بسیاری از زمینه‌های هنر از جمله بازیگری، اجرا، خوانندگی، نویسندگی و … فعالیت کرده است.

پاسخ کوبنده علی دایی به نماینده اردبیل و صدا و سیما

جالب است بدانید که مدرس علاوه بر اجرا و بازیگری در تلویزیون، در نویسندگی، سردبیری روزنامه، خطاطی و شعر گفتن نیز تجربه دارد؛ همچنین او در زمینه‌ موسیقی، با سازهای سه تار، تنبور و دف آشنا بوده و توانسته 5 آلبوم موسیقی با صدای خودش منتشر کند.

شوک بامدادی آمریکا به بازار دلار ایران /حباب سکه آب رفت

در سینما، نقش‌هایی را از خودش در فیلم‌هایی مثل "نرگس مست"، "در امتداد شهر"، "ما همه گناهکاریم" و "گرگ و میش" به جای گذاشته و در تلویزیون بیش از "راستش را بگو"،‌ "یادآوری"، "ستاره‌های سربی"، "سیر و سرکه" و "تاریکی شب، روشنایی روز" همه او را به نامِ منشی یوزارسیف در سریال "یوسف پیامبر" به یاد می‌آورند.

خبر مهم رییس سازمان برنامه و بودجه درباره حقوق کارمندان و بازنشستگان

او مدت‌ها است از دنیای بازیگری و اجرای در تلویزیون فاصله گرفته و پیش از آن مدیر برنامه‌هایش در گفت‌وگو با تسنیم گفته بود که او مشغول پژوهش درباره کتاب‌های نسخه خطی است. یک کتابی منتشر شده و روی دومین کتاب متمرکز است.

مدرس در دوران غیبتش در دنیایِ تصویر بیشتر در رادیو صبا و با «قند پارسی» فعالیت کرده است. برنامه‌ای که به تاریخچه تهران و بناهای قدیمی آن به صورت طنز می‌پردازد. او به بازخوانی اشعار، حکایت‌ها و متون کهن پارسی می‌پردازد.

غیبتِ امیرحسین مدرس در تلویزیون و بازگشتِ دوباره به رادیو!

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که او بیشتر ترجیح می‌دهد کار پژوهشی را پیگیری کند. البته کلاس‌های فن بیان را در مؤسسه خودش برگزار می‌کند و پیشنهادهایی هم دارد اما با وسواس، انتخاب آثار را پیگیری می‌کند.

این مجری و بازیگر قرار است از شنبه تا چهارشنبه ساعت 13:30، راوی داستان در رادیو صبا باشد. «به توان هفت» عنوان یک برنامه فرهنگی است که با شروع فصل پاییز از رادیو صبا پخش می‌شود.

این برنامه با محوریت روایت و قصه‌گویی با موضوع فرهنگ عامه با اجرای امیرحسین مدرس پخش می‌شود.

مژگان فرزین، تهیه‌کننده و بازیگر این برنامه گفته است: داستان برنامه «به توان هفت» از یک عطاری جادویی شروع می شود، که به خانم جون برنامه ارث رسیده است. در این برنامه خانم جون بنا به خواسته‌ها و گرفتاری‌ها چای و جوشنده درست می‌کند و برای شما که مخاطب ما هستید می‌فرستد. شاید این چایی که می‌خورید از همون چایی ها باشد. برای همین است که خیلی می‌چسبد. در ادامه از زبان امیرحسین مدرس داستان زندگی یک نفر را می‌شنویم که چایی و قصه‌اش با هم گره خورده و در تکمیل داستان بخشی از یک فیلم را می‌شنویم که داستانش شبیه ماست؛ انگار برای برنامه ما ساخته‌ شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید