واکنش رییس سازمان انرژی اتمی به افزایش قیمت دلار/ ماموریت‌ آمریکا است

کدخبر: ۵۴۵۱۱۷
محمد اسلامی گفت: قیمت دلار و پایین آوردن ارزش پول ملی از ماموریت‌های آمریکا است.
واکنش رییس سازمان انرژی اتمی به افزایش قیمت دلار/ ماموریت‌ آمریکا است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رییس سازمان انرژی اتمی گفت: دشمنان اعلام می‌کنند ایران به دنبال بمب هسته است و با همین دروغ بزرگ می‌خواهند ما را در مسیر پیشرفت صلح آمیز متوقف کنند.

محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در همایش توسعه فناوری هسته‌ای در جمع روسای مراکز دانشگاهی، پژوهشی، رشد و فناوری  و دانشجویان و فعالان حوزه صنعت در اصفهان گفت: آمریکایی‌ها به دنبال غارت و سلطه گری هستند و با فتنه گری و شیطنت در مناطق مختلف جهان به دنبال نفوذ و سلطه گری بر حکومت‌ها هستند.

اسلامی با اشاره به اینکه جریان قدرت در غرب نمی‌خواهد کشورها به آرامش و پیشرفت برسند، افزود: کسانی که شعارهای زیبا سر می‌دهند بیشترین ضربه را به مردم زده‌اند.

وی افزایش قیمت دلار و پایین آوردن ارزش پول ملی را از جمله ماموریت‌های آمریکایی‌ها دانست و گفت:  دشمنان با تحریم هر روز فشار را بر ایران بیشتر کرده اند و می‌خواهند در جنگ اقتصادی مردم را به تنگنا بیاورند و به خیابان بکشند.

رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه ایران همیشه به دنبال پیشرفت‌های علمی و فن‌آورانه هسته‌ای در حوزه های پزشکی کشاورزی و غیره است، افزود: دشمنان اعلام می‌کنند ایران به دنبال بمب هسته است و با همین دروغ بزرگ می‌خواهد کشور را در مسیر پیشرفت صلح آمیز متوقف کند.

بنا بر گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اسلامی با بیان اینکه ۲۰۶ مرکز از انرژی اتمی ایران در حوزه پزشکی و درمان مجوز در حال خدمت رسانی به مردم هستند، گفت: با ظرفیت دانشمندان ایران و شرکت‌های دانش بنیان در حال توسعه صلح آمیز دانش هسته‌ای هستیم تا از این توانمندی در حوزه‌های مورد نیاز بهره مند شویم.

وی با اشاره به ساخت راکتور ۱۰ مگاواتی آموزشی و پژوهشی در اصفهان افزود: سازمان علاقمند است از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه‌های استان اصفهان در راستای توسعه صنعت هسته ای استفاده کنیم.

در همایش توسعه فناوری هسته‌ای روسای دانشگاه‌های اصفهان صنعتی پیام نور شهرک علمی و تحقیقاتی و نماینده اتاق بازرگانی  با اشاره به ظرفیت‌های موجود حوزه‌های زیر مجموعه، آمادگی خود را برای همکاری با سازمان انرژی اتمی و توسعه صنعت هسته‌ای اعلام کردند.

در این همایش تعدادی از دانشجویان سوالات و دغدغه‌های خود را مطرح کردند و رئیس سازمان انرژی اتمی پاسخگوی آنها بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید