حمله یک حیوان درنده به شهروندان در اردستان

کدخبر: ۵۷۰۲۰۳
اقتصادنیوز: حمله یک قلاد گرگ به شهروندان در اردستان چهار مصدوم برجای گذاشت.
حمله یک حیوان درنده به شهروندان در اردستان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مسئول مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان اردستان گفت: حمله یک قلاده گرگ به ۴ نفر از اهالی شهر اردستان حادثه آفرید و مصدومان را راهی بیمارستان کرد.

موتور هواپیما در پرواز شیراز - تهران روشن نشد / علت چیست؟

جواد مطیعی اظهار کرد: ساعت ۱۷:۱۰ دقیقه عصر امروز جمعه با اعلام به مرکز فوریت‌های پزشکی در خصوص حمله یک حیوان درنده به تعدادی از شهروندان، یک دستگاه آمبولانس به محله حادثه در خیابان آیت‌الله هاشمی اردستان اعزام شد.

وی افزود: پس از حضور پرسنل اورژانس در محل حادثه، مشخص می‌شود که یک حیوان درنده به چهار نفر از شهروندان شامل یک جوان ۳۲ ساله، خانم ۵۶ ساله و دو خانم جوان ۲۷ ساله حمله کرده است.

مطیعی تصریح کرد: پس از اقدامات اولیه دو نفر از مصدومان به بیمارستان شهید بهشتی اردستان انتقال داده شدند و دو نفر دیگر با وسیله شخصی توسط افراد محلی به بیمارستان منتقل شد.

مسئول مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان اردستان با بیان اینکه مصدومان بیشتر از ناحیه ساق پا و دست مورد صدمه واقع شده بودند، گفت: حال عمومی مصدومان خوب است، ولی برای مداوا و اقدامات دیگر در بیمارستان بستری شدند.

وی خاطرنشان کرد: هنوز نوع حیوان درنده به صورت قطعی مشخص نشده ولی بنا به گفته مصدومان یک قلاده گرگ به آنها حمله کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید