سعید جلیلی نگران احیای برجام شد!

کدخبر: ۵۷۲۹۷۶
سعید جلیلی گفت: برخی افراد یک زمانی بر برجام تاکید کردند ولی نتیجه نگرفتند؛ حالا کسانی همان راه حل را تجویز کردند و یعنی یک تجربه تلخ را دوباره تکرار کردند.
سعید جلیلی نگران احیای برجام شد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سعید جلیلی روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از شهید مطلبی  در دانشگاه تهران، گفت: چیزی که به عنوان رسانه زرد از آن یاد می‌شود یعنی غلبه حاشیه بر متن و چیزهایی که مبنایی استدلالی ندارد است. از زمانی که این موارد در جامعه ای گسترش پیدا کند و مشتری داشته باشد آن زمان خواهید دید که چه عوارضی خواهد داشت. آن زمان شما انتظار دارید که در چنین فضایی مسائل یک جامعه فهمیده و حل شود؟

فشار بر پوتین بالا گرفت /گروه واگنر وارد لیست گروه های تروریستی شد

زلزله بیانیه 6 خطی لاریجانی علیه جریان «خالص ساز» و «برادران» +فیلم

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی یکی از ضرورت‌های امروز جامعه را الگو قراردادن شهید مطلبی عنوان کرد و افزود: برادر عزیزمان آقای مطلبی این دیدگاه را داشت. کار او جدا از ارزشی که داشت یک الگو و نمونه بود.

اظهارات ضد و نقیض نمایندگان درباره خودروهای شاسی بلند/ اعتماد مردم از بین می رود

طعنه روزنامه کرباسچی به وزیر ارتباطات درباره گرانی اینترنت

جلیلی ادامه داد: او اگر به چیزی نقد داشت نه با یک توییت بلکه با صدها صفحه استدلال آن را نقد می‌کرد و روشنگری فاضلانه داشت.

جلیلی ادامه داد: در سالگرد خروج آمریکا از برجام هستیم، گفتند که این موضوع حل می‌شود اما یکی در آمریکا آمد و همه چیز را برهم زد و کسانی هم دوباره آن را تجویز کردند، این یعنی تجربه تلخ را دوباره تکرار کردند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید