توجیه مضحک اسرائیل برای حمله به محوطه بیمارستان شهداء الاقصی

کدخبر: ۶۳۷۵۵۹
اقتصادنیوز: ارتش اسرائیل در توجیه حمله به محوطه بیمارستان «شهداء الاقصی» در مرکز نوار غزه مدعی شد «اتاق عملیات» جنبش جهاد اسلامی فلسطین را هدف قرار داده است.
توجیه مضحک اسرائیل برای حمله به محوطه بیمارستان شهداء الاقصی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، منابع فلسطینی امروز اعلام کردند ارتش رژیم صهیونیستی چادرهای خبرنگاران و آوارگان را در اطراف بیمارستان شهداء الاقصی در دیرالبلح در مرکز نوار غزه بمباران کردند که به شهادت چندین تن و زخمی شدن ۱۷ تن دیگر منجر شد.

به گفته این منابع تعدادی از خبرنگاران هم در این حمله زخمی شدند.

خبر مرتبط
بمباران چادر خبرنگاران در بیمارستان شهدای الاقصی

اقتصادنیوز: اسرائیل خبرنگاران را در محوطه بیمارستان الاقصی در دیر البلح در مرکز غزه هدف قرار داد و با شهادت۲ تن دیگر، تعداد شهدای غزه به ۳۲ هزار و ۷۸۲ رسید.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده این حمله پهپادی بوده است.

به نوشته روزنامه رای‌الیوم، تا این لحظه جنبش جهاد اسلامی فلسطین به ادعای صهیونیست‌ها پاسخ نداده است.

رژیم صهیونیستی در حالی به این حملات ادامه می‌دهد که شورای امنیت روز دوشنبه با صدور قطعنامه‌ای خواستار برقراری آتش‌بس موقت در طول ماه رمضان در غزه و انتقال کمک‌های انسانی به این باریکه شد.

خبر مرتبط
قتل عام 400 فلسطینی در اطراف بیمارستان شفا غزه

اقتصادنیوز :دفتر اطلاع‌رسانی دولت فلسطین در غزه شنبه شب اعلام کرد که بیش از ۴۰۰ فلسطینی توسط نظامیان اسرائیل در اطراف بیمارستان شفا در این باریکه به شهادت رسیده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ حملات ویرانگری را علیه مردم غزه آغاز کرده که دهها هزار شهید و زخمی برجای گذاشته است و بیشتر آنها زن و کودک هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی