گزارش بازار جهانی در نیمروز جمعه

اتفاق نگران کننده در بازار بیت کوین

کدخبر: ۴۳۷۷۶۹
اقتصادنیوز: دوج کوین به زیر 0.30 دلار سقوط کرد و بیت کوین نتوانست به بالای 50.000 دلار برسد.
اتفاق نگران کننده در بازار بیت کوین

براساس گزارش اقتصادنیوز ، طلا صبح روز جمعه در آسیا افزایش یافت و با تضعیف دلار ، سودهای ناچیزی را دریافت کرد. اکنون سرمایه گذاران منتظر آخرین گزارش مشاغل ایالات متحده برای ارزیابی جدول زمانی فدرال رزرو در مورد خرید دارایی ها و افزایش نرخ بهره هستند.

معاملات آتی طلا 0.08 درصد افزایش یافت و به 1812.95 دلار رسید ، اما به سمت اولین افت هفتگی خود در چهار هفته پیش در حال حرکت است. دلار ، که به طور معمول معکوس به سمت طلا حرکت می کند ، در روز جمعه صعود کرد ، اما در کمترین حد خود در یک ماه گذشته باقی ماند.

گزارش مشاغل ، از جمله حقوق و دستمزد غیر کشاورزی ، باید در اواخر روز منتشر شود. این یک نقطه کانونی برای سرمایه گذاران خواهد بود زیرا بهبود بازار کار یکی از الزامات فدرال رزرو قبل از شروع به کاهش دارایی ها و افزایش نرخ بهره است.

پیش از انتشار این گزارش ، داده های منتشر شده در روز پنجشنبه نشان داد که آمریکایی ها طی هفته گذشته 340هزار درخواست اولیه بیکاری ارائه کرده اند. این تعداد از 345هزار ادعای پیش بینی شده توسط Investing.com و 354هزار ادعای ثبت شده در هفته گذشته کمتر بود.

داده ها همچنین می گویند که اخراج ها در ماه آگوست(مرداد) به پایین ترین سطح خود در بیش از 24 سال گذشته رسید ، و این نشان می دهد که بهبود بازار کار حتی در حالی ادامه دارد که تعداد موارد ابتلا به کووید ۱۹ در آمریکا و در سطح جهانی همچنان روندی صعودی دارد.

دوج کوین

دوج کوین تحت فشار است

دوج کوین به زیر 0.30 دلار بازگشت و بیت کوین بار دیگر نتوانست از سطح اصلی مقاومت 50.000 دلار عبور کند.

بیت کوین اخیراً چندین بار تلاش کرده است تا از سطح اصلی مقاومت در 50هزار دلار عبور کند، اما این تلاش ها هیچ نتیجه ای نداشت. این یک اتفاق نگران کننده برای جناح افزایشی بازار بیت کوین است زیرا احساسات بازار در کوتاه مدت به این بستگی دارد  بیت کوین از این سطح عبور کند. این اتفاق مهم برای ارزهای رمزنگاری شده جهان می تواند از نظر روانی مهم باشد.

 بیت کوین سلطه ، که ارزش بازار بیت کوین را به عنوان درصدی از کل ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده اندازه گیری می کند ، همچنان در حال کاهش است که نشان می دهد علاقه معامله گران به سایر آلتکوین ها در حال افزایش است. با این حال ، ادامه این روند به دوج کوین و دیگر آلتکوین ها کمک نمی کند چون بیت کوین حرکت نزولی قابل توجهی را به دست آورد.

coindesk-BTC-chart-2021-09-03

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید