رصد بازار خودروهای داخلی؛

شب تعیین کننده قیمت خودرو + جدول قیمت

کدخبر: ۵۱۵۱۴۹
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که محصولات سایپا هم امروز24 تیرماه 1401 همانند پرتیراژهای ایران خودرو با افت قیمت در بازار عرضه شدند.
شب تعیین کننده قیمت خودرو + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار نشان دهنده آن است که سایپایی ها با افت قیمت یک تا 2 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند، اما با وجود افت قیمت خبری از خریدار نبوده است. به گفته فعالان بازاری سیگنال های مثبت برجامی موجب شده تا علاوه بر افت قیمت خودرو شاهد خروج خریداران در بازار باشیم.

اظهار نظر وزیر امور خارجه مبنی بر اینکه اگر آمریکا با انعطاف واکنش نشان دهد، به توافق نزدیک هستیم و تا ساعت ۱۲ امشب آخرین جمع‌بندی خود را به صورت مکتوب به هماهنگ کننده اروپایی می‌دهیم موجب شده امشب را شب تعیین تکلیف برای بسیاری از بازارهای حساس از جمله خودرود دانست.

قیمت محصولات سایپا

«شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا»، محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که «شاهین» امروز در بازار 364 میلیون تومان عرضه شد و افتی 2 میلیون تومانی داشت و «ساینا» هم با افت 2 میلیونی در بازار 205 میلیون تومان قیمت خورد.

شب سرنوشت ساز برای  بازار دلار وسکه ایران

از سوی دیگر در میان خانواده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 200 میلیون قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 203 میلیون تومان قیمت خورد و افت 2 میلیونی را تجربه کرد.

رصد بازار همچنین نشان دهنده آن است که «کوییکR » هم در بازار  با افت 2 میلیونی در بازار 210 میلیون تومانی شد و «کوییک معمولی» هم در بازار 204 میلیون تومان دست به دست شد و افتی یک میلیونی در بازار داشت.

سایپا 24

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید