پیش بینی قیمت آینده بیت کوین

کدخبر: ۲۷۳۶۷۵
اقتصاد نیوز:تحلیل و پیش بینی علاقه مندان و سرمایه گذاران ارز دیجیتال بیت کوین نشان می دهد که همچنان به آینده بیت کوین و افزایش قیمت این ارز امیدوار هستند.
پیش بینی قیمت آینده بیت کوین

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک، یکی از معامله گران معروف بیت کوین با نام کاربری Magic Poop Cannon، طی یک نظرسنجی توییتری درباره آینده بیت کوین نتایج جالبی بدست آورد. حدود 3000 نفر در این نظر سنجی شرکت کردند که 72 درصد پاسخ دهندگان بر این باور بودند که بیت کوین در طولانی مدت از مرز 20 هزار دلار نیز عبور خواهد کرد. نزدیک به 42 درصد نیز معتقد بودند که بیت کوین تا 100 هزار دلار نیز پیش خواهد رفت و سپس به یک میلیون دلار خواهد رسید.

نتایج نظرسنجی با توجه به رکود و افتی که بیت کوین از دسامبر 2017 تاکنون پشت سر گذاشته، جسورانه و خوش بینانه به نظر می رسد. حتی بیت کوین در آن زمان نیز با قیمتی نزدیک به 20 هزار دلار معامله می شد که پس از سقوط 80 درصدی ارزش در طی یک سال، قیمت آن به 3250 دلار رسید. لازم به ذکر است؛ کل بازار ارز دیجیتال درگیر چنین افتی شد، حتی برخی از ارزها تا بیش از 90 درصد از ارزش خود را از دست دادند.

آینده بیت کوین

کاربر Magic Poop Cannon یکی از حرفه ای ترین معامله گران بیت کوین است که همواره نظراتش درباره بیت کوین، مورد توجه کاربران قرار می گیرد. وی در ماه مه گذشته پیش بینی کرده بود که ارزش بیت کوین به کمتر از 6 هزار دلار خواهد رسید. همچنین خاطر نشان کرد که بیت کوین به کف قیمتی خود رسیده و پس از مدتی باقی ماندن در این بازه، روند صعودی خود را آغاز خواهد کرد. با خواندن تحلیل های گذشته او می توانید از صحت آن ها، اطمینان پیدا کنید.

این معامله گر بیت کوین در توییتی پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین از 100 هزار دلار عبور می کند و نهایتا به 1 میلیون دلار خواهد رسید. وی در این توییت بیان کرد:پیش بینی بلند مدت من از آینده بیت کوین این است که در چهار سال آینده قیمت این ارز حداقل به 100 هزار دلار خواهد رسید. حتی ممکن است تا 150 هزار دلار نیز رشد کند. نهایتا پس از گذشت مدتی از روند صعودی، ارزش این ارز به 1 میلیون دلار می رسد. پیش بینی بلند مدت شما از بیت کوین چیست؟

تحلیلگران دیگری همچون جان مک آفی نیز پیش بینی کرده اند قیمت بیت کوین به این میزان خواهد رسید. مک آفی در مصاحبه ای پیش بینی کرد که ارزش بیت کوین تا پایان سال 2020 به یک میلیون دلار خواهد رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید