کشف 1350 بی‌سیم در گمرک بوشهر!/محموله یک میلیارد تومانی‌ای که به مقصد نرسید

کدخبر: ۱۴۵۲۹۷
یک محموله بی‌سیم و انواع مواد محترقه در گمرک بوشهر کشف شد. همچنین در اقدام دیگری در گمرک بوشهر بیش از یک میلیون و 600 هزار عدد انواع مواد محترقه کشف شد.
کشف 1350 بی‌سیم در گمرک بوشهر!/محموله یک میلیارد تومانی‌ای که به مقصد نرسید

به گزارش اقتصادنیوز، این محموله که حاوی هزار و 350 عدد بی‌سیم و 20 هزار و 682 عدد انواع مواد محترقه بود، در گمرک بوشهر توسط پرسنل حراست گمرک بوشهر کشف و ضبط شد. آن طور که روابط عمومی ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر گزارش داده، مأموران حراست گمرک بوشهر یک محموله حاوی 1350 عدد بی‌سیم و 20 هزار و 682 عدد انواع مواد محترقه که به طرز ماهرانه‌ای در یک کانتینر که در جوف کالای لوازم خرازی اظهار شده بود کشف و ضبط کردند. ارزش این محموله بالغ بر 13 میلیارد و 685 میلیون ریال اعلام شده است.

بر اساس این گزارش همچنین مأموران حراست گمرک بوشهر در اقدام دیگری بیش از یک میلیون و 600 هزار عدد انواع مواد محترقه کشف و ضبط کردند. در اجرای طرح ارتقای امنیت عمومی، مأموران حراست گمرک بوشهر یک محموله ترقه را که به طرز ماهرانه‌ای در یک کانتینر جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند. در بازرسی از این کانتینر که در اظهارنامه گمرکی به‌عنوان کالای تزیینی و دکوری معرفی شده بود بیش از یک میلیون و 600 هزار عدد انواع مواد محترقه کشف شد که ارزش این محموله بیش از پنج میلیارد ریال برآورد می‌شود.

بر اساس این گزارش، افراد مرتبط با این محموله به مراجع قضایی معرفی شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید