لزوم تولید خودروهای مدرن و ارزان قیمت

کدخبر: ۳۷۶۳۴۳
اقتصادنیوز :‌ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نگاه مردمی و اقتصادی به تولید خودروهای مدرن سبب استقبال طیف گسترده‌ای از مردم از خودروهای داخلی خواهد شد.
لزوم تولید خودروهای مدرن و ارزان قیمت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، علی آقامحمدی در نشست مشترک با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزیر صمت که درباره  بررسی طرح تولید خودروی مدرن و اقتصادی برگزار شد، افزود: برای تولید و خودروهای ارزان و مدرن باید تمامی دستگاه‌های مرتبط تعامل داشته باشند و مشکلات پیش پای خودروسازان در این طرح برداشته شود.

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد فضای رقابتی برای اجرای این طرح بیان کرد: خودروسازان دولتی و بخش خصوصی باید در کنار هم این طرح را جلو ببرند.

انطباق با قیمت های جهانی در تولید خودروهای مدرن و ازان قیمت

رییس گروه اقتصادی معاونت بررسی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: انطباق با قیمت های جهانی نیز نکته حائز اهمیتی است که سبب ورود خودروهای تولیدی کشورمان به بازارهای رقابتی دنیا خواهد شد.

آقامحمدی ادامه داد: توجه به استانداردهای نوین و روز دنیا در تولید خودرو ها و پلتفرم های ایجاد شده بسیار مهم است.

وی همچنین در پایان تصریح کرد: در واقع خودروی داخلی بی‌کیفیت سبب ورود خودروسازان خارجی به کشورمان شده است که در اجرای خودروی مدرن و اقتصادی باید نگاه ویژه ای به کیفیت شود.

  در این جلسه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و مععاون علمی و فناوری رییس جمهور، طرح تولید خودروی مدرن و اقتصادی از سوی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری با ورود به عمق داخلی سازی بیشتر، توجه به تاب آوری و پلتفرم های مشترک با استفاده از ظرفیت دو خودروساز بزرگ کشور(ایران خودرو و سایپا) و همچنین بخش خصوصی مورد بررسی قرار گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید