تغییرات شاخص دلار مثبت شد

خداحافظی ایلان ماسک با بیت کوین؟

کدخبر: ۴۱۶۹۱۲
ایلان ماسک در توئیتی رابطه خود با بیت کوین را به صورت رابطه‌ای احساسی که به شکست منجر شده به تصویر کشید و این مسئله باعث افت قیمت این ارز دیجیتال شد.
خداحافظی ایلان ماسک با بیت کوین؟

به گزارش اقتصاد نیوز، بیشترین قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته 39 هزار و 478 هزار دلار و کمترین قیمت آن 36 هزار و 322 دلار ثبت شده است. سرمایه بازار بیت کوین در ساعت 12 و 20 دقیقه عصر به وقت ایران 681 میلیارد دلار است. قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته تغییرات منفی داشت و باز هم عده‌ای افت قیمت بیت کوین را توئیتی از ایلان ماسک می‌دانند.

شوک بزرگ آمریکا به دوج کوین؛ فدرال رزرو درحال تبدیل دلار به دوج است

در اکوایران ببینید : جنگ جهانی بیت کوین این بار در ایران

این بار ایلان ماسک در یک توئیت تصویر یک دختر و پسر را قرار می‌دهد. دختر به پسر می‌گوید: "می‌دونم که گفته بودم اگه یک بار دیگر  آهنگی از لینکین پارک نقل قول کنی همه چیز بین ما تمومه، ولی من کس دیگه‌ای رو پیدا کردم"، پسر نیز در جواب می‌گوید:"پس در نهایت هیچ فرقی نمی‌کرد". ایلان ماسک یک هشتک قلب شکسته و بیت کوین را بالای این تصویر قرار داد و عده‌ای این توئیت را به منزله خداحافظی ایلان ماسک از بیت کوین تلقی کردند. به اعتقاد برخی این توئیت در افت قیمت بیت کوین نقش داشت.

ایلان ماسک توئیت

تغییرات قیمت طلای جهانی

قیمت طلای جهانی در نیمه دوم معاملات روز گذشته افت نسبتا شدیدی را به ثبت رساند و تا مرز 1870 دلار نیز کشیده شد. طلا معاملات روز گذشته را با قیمت 1871 دلار به پایان رساند. قیمت فلزگرانبها در ساعت 12 ظهر به وقت ایران در حوالی 1874 دلار قرار دارد. علاوه بر این تغییرات شاخص دلار مثبت بود و شاخص دلار بالای 90 قرار دارد.

در مقابل بازدهی اوراق قرضه ده ساله خزانه‌داری آمریکا کاهش یافت اما همچنان بالای مرز 1.6 درصد نوسان می‌کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید