رصد بازار لوازم خانگی؛

قیمت ماشین لباسشویی در بازار

کدخبر: ۴۳۶۸۰۴
قیمت لوازم خانگی در چند وقت اخیر تحت تاثیر افزایش قیمت دلار، اخبار برجام ، افزایش نرخ تورم و... رشد چشمگیری داشته داشته است.
قیمت ماشین لباسشویی در بازار

به گزارش اقتصادنیوز ، این روزها به سختی میتوان کالایی را پیدا کرد  که تحت تاثیر افزایش قیمت دلار ، اخبار برجام ، تحریم ها ، افزایش نرخ تورم و ... در امان مانده باشد . قطار گرانی که هر لحظه سرعت آن شتاب بیشتری می گیرد؛ به هر کالایی که می رسد از مسکن گرفته تا  قیمت خودرو ، محصولات خوراکی ، لوازم خانگی و... را  سوار می کند. مردم  هم با ناامیدی به دنبال این قطار هستند تا شاید روزی  نرخ ارز پایین بیاید.

نگاهی اجمالی  به بازار لوازم خانگی نشان می دهد که این کالا هم در چند وقت اخیر بر طبل گرانی ها کوبیده است و مردم هم از سر ناچاری به سمت تعمیر و خرید  وسایل دست دوم از سمساری ها روی آورده اند.

ماشین لباسشویی که یکی از لوازم خانگی ضروری برای هر خانوار است باعث نگرانی خانواده ها و زوج های جوان شده است،  خرید یک ماشین لباسشویی خوب به معنی در نظر گرفتن طیف گسترده‌ای از عوامل مانند بهره‌وری انرژی، اندازه، قیمت و ..است.

بررسی قیمت ماشین لباسشویی های موجود در بازار حکایت از آن دارد که در حال حاضر سه برند سامسونگ، بوش و مجیک شف  در فهرست گران ترین ها  قرار دارند و با قیمتی بین 20 تا 27 میلیون تومان به فروش می رسند.

همچنین  در میان ارزان ترین ها هم می توان به برند آبسال اشاره کرد که شما می توانید با کمتر از 8 میلیون تومان صاحب یک ماشین لباسشویی شوید.

در ادامه قیمت برخی از  ماشین لباسشویی های موجود در بازار آمده است.

لباسشویی

 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید