پیش بینی بازار سکه امروز 27 آذرماه؛

شوک صعودی طلا به قیمت سکه

کدخبر: ۴۶۲۵۴۱
اقتصادنیوز: قیمت سکه در معاملات پشت خطی شب گذشته در واکنش به افزایش قیمت اونس طلا بالا رفت. اما پیش بینی ها از قیمت سکه امروز 27 آذرماه 1400 چیست؟
شوک صعودی طلا به قیمت سکه

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت سکه در انتهای معاملات نقدی روز پنجشنبه ۷۵ هزار تومان افت کرد و با ۱۳‌میلیون و ۲۶۵ هزار تومان به کار خود پایان داد.

قیمت اونس طلا در هفته ی گذشته زیر مرز هزار و ۸۰۰  دلار نوسان داشت اما روز گذشته ورق بازار جهانی طلا  برگشت و این فلز زرد رنگ بعد از مدت ها تلاش بالاخره توانست خود را به مرز ۱۸۰۰ دلار برساند.

جزئیات طرح اختصاص سهمیه بنزین به افراد به جای خودرو

10 قانون مهمی که خریداران رمزارز باید بدانند

۱۰ تصمیم کلیدی دولت برای بورس تهران

معامله گران معتقدند که افزایش قیمت اونس طلا یک شوک صعودی برای فلز گران بهای داخلی محسوب می شود. در واقع با قیمت طلای هزار و ۸۰۰  دلار و قرار گرفتن اسکناس آمریکایی در کانال ۳۰ هزار تومانی، ارزش ذاتی سکه می تواند تا بالای محدوده ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی پیشروی کند.

رشد ارزش ذاتی سکه زمینه ساز بالا رفتن انتظارات افزایشی معامله گران بازار شده است. با این حال، بعید است که سکه تنها به امید اونس طلا بخواهد حرکت در جاده صعودی را کلید بزند. اما در معاملات پشت خطی شب گذشته چه گذشت؟ 

تصویب طرح ‎واردات خودرو در کمیسیون صنایع مجلس

دو خبر مهمی که موتور رشد بورس شدند

صعود قیمت سکه در معاملات پشت خطی

در معاملات پشت خطی شب گذشته  قیمت سکه بر روی ۱۳ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان قرار گرفت.

این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی چهارشنبه شب ۱۰ تومان بالاتر  بود. قیمت سکه در معاملات پشت خطی چهارشنبه شب بر روی ۱۳ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان قرار داشت.

احتیاط سکه بازان

تحلیلگران فنی معتقدند در صورتی که دلار امروز شنبه 27 ذرماه، بالای محدوده مقاومتی ۳۰ هزار و ۲۰۰ تومان تثبیت شود، قیمت سکه امامی به راحتی بالای محدوده ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تثبیت خواهد شد و حتی زمینه حرکت فلز گران بهای داخلی به سوی محدوده ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان را فراهم خواهد آورد.  در صورت افت دلار به زیر مرز ۳۰ هزار تومانی، سکه به سوی ابتدای مرز ۱۳ میلیون تومانی حرکت خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید