سرگردانی خرس ها و گاوهای بازار رمز ارزها

چالش مانکن در اتریوم!

کدخبر: ۴۶۴۹۵۵
اقتصادنیوز: بیت کوین امروز هم حوالی قیمت 50 هزار دلار معامله می شود؛ اکثرا در رنج قیمتی 50 الی 51 هزار دلار و با رشد حدود 1.5 درصدی نسبت به دیروز.
چالش مانکن در اتریوم!

به گزارش اقتصادنیوز سلطان ارزهای دیجیتال که هنوز هم بازدهی یک هفته گذشته آن بیش از 10 درصد بوده، در شبانه روز گذشته حدودا 20 میلیارد دلار معامله شده و با اوج قیمت خود که 68664 دلار در تاریخ 19 آبان امسال بوده، فاصله منفی 26 درصدی دارد.

هم اکنون بیت کوین بالاتر از میانگین متحرک 100 کندلی[نمودار میله‌ای] در تایم فریم[دوره زمانی] یک ساعته ایستاده و تحلیلگران امیدوارند قیمت آن به پایین این میانگین متحرک نرود، چراکه ممکن است با افت مجدد مواجه شود. نگاه گاوهای بازار به دو عدد 51200 و 51500 دلاری است که سایت newsbtc این دو عدد را دو مقاومت مهم برای آغاز یک روند صعودی جدید اعلام کرده است.

چالش مانکن در اتریوم!

اتریوم نسبت به روز گذشته تغییر قیمت خاصی نداشته و حوالی صفر تابلو معامله می شود؛ با قیمت حدود 4050 دلار و ارزش معاملات حدود 10 میلیارد دلار.

دومین ارز دیجیتال برتر بازار در مقیاس هفتگی حدود 6.5 درصد رشد را نشان می دهد که کمتر از رشد هفتگی بیت کوین است، اما همچنان بسیاری امیدوارند که این ارز دیجیتال بتواند در بلند مدت، جانشین بیت کوین در صدر جدول مهم ترین ارزهای دیجیتال شود.

وضعیت متفاوت آلت کوین ها

برخلاف بیت کوین و اتریوم که قیمت آن ها در 24 ساعت گذشته تغییر چندانی نداشته، تعدادی از آلت کوین ها وضعیت خوبی داشته اند. یونی سواپ طی شبانه روز گذشته بیش از 12 درصد رشد کرده که این رشد، بیشترین رشد در میان 50 رمز ارز برتر بازار است. از زمان انتشار خبر راه اندازی صرافی غیر متمرکز یونی سواپ در شبکه پالیگان، uni وضعیت خوبی پیدا کرده و بازدهی یک هفته گذشته آن هم بیش از 34 درصد است.

AAVE و Monero هم طی شبانه روز گذشته وضعیت خوبی داشته اند. هر دو آن ها بیش از 10 درصد رشد کرده اند که باعث جلب توجه معامله گران شده است.

اما در مقیاس هفتگی و در میان 50 رمز ارز برتر بازار، بیشترین رشد مربوط به NEAR Protocol و Fantom است که هر کدام بیش از 70 درصد رشد کرده اند.

در میان تمامی ارزهای دیجیتال، بیشترین رشد شبانه روز گذشته مربوط به KickToken بوده که 615 درصد رشد کرده. Scar Token هم رشد 421 درصدی را ثبت کرده است. بیشترین افت هم مربوط به RailNode است که 99.39 درصد افت کرده و پس از آن LimoCoin Swap قرار دارد که افت 90 درصدی آن حسابی جلب توجه می کند.

رشد 1.4 درصدی ارزش بازار

به طور کل می توان شبانه روز گذشته را یک بازه زمانی متعادل برای بازار ارزهای دیجیتال توصیف کرد. طی شبانه روز گذشته ارزش بازار ارزهای دیجیتال با رشد 1.43 درصدی به 2.39 تریلیون دلار رسید. ارزش بازار هم طی 24 ساعت گذشته حدود 74 میلیارد دلار بوده است.

استیبل کوین ها طی 24 ساعت گذشته بیش از 56 میلیارد دلار معامله شده اند که معادل 76 درصد از کل حجم 24 ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید