بیت کوین، درحال تبدیل شدن به یک ارز قانونی در کشورهاست

پیش بینی قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲

کدخبر: ۴۶۴۰۸۳
کارشناسان پیش‌بینی کرده اند که بازار کریپتو در سال 2022 چگونه خواهد بود و بیت‌کوین به چه قیمتی می‌رسد.
پیش بینی قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲

براساس گزارش اقتصادنیوز، در حالی که بیت کوین طی سال گذشته (از 20 دسامبر(۲۹آذر)) تنها 110 درصد افزایش یافته است، سایر ارزهای دیجیتال اعداد باورنکردنی را تجربه کرده اند.

سولانا، پنجمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، در سال گذشته نزدیک به 11هزار درصد رشد داشته است، در حالی که  Shiba Inu، که ممکن است به زودی در بین 10 ارز برتر قرار گیرد، 46 میلیون درصد افزایش یافته است.

اینکه آیا این نوع سودها ادامه خواهند داشت یا ناپدید می شوند، به حدس هر کسی بستگی دارد، اما کسانی که ظهور این ارزهای دیجیتال را مسخره کردند، فرصت خود را از دست داده اند.

برخی از برجسته‌ترین و گسترده‌ترین پیش‌بینی‌ها برای اینکه بازار ارزهای دیجیتال در سال 2022 چگونه خواهد بود، در اینجا آمده است.

بیت کوین به 100هزار دلار خواهد رسید

برخی از کارشناسان معتقدند که بیت کوین در سال 2023 به 100هزار دلار می رسد، اما برخی دیگر قیمت شش رقمی را در سال 2022 پیش بینی می کنند.

به گفته کیت والتمن، یک CPA مستقر در نیویورک و متخصص در زمینه ارزهای دیجیتال، « تحلیلگران قوی در این فضا ۱۰۰هزار دلار بیت‌کوین را در سه ماهه اول ۲۰۲۲ یا زودتر پیش‌بینی می‌کنند.»

بی شک عواملی وجود دارند که می توانند از قیمت بالاتر بیت کوین حمایت کنند، از جمله پذیرش بیشتر توسط مشاغل و افزایش تقاضا از ETF های بیت کوین. اما برخی از کارشناسان فکر می کنند هدف قیمتی حتی 100هزار دلار بسیار کم است. بر اساس گزارش فوربس، هیئتی متشکل از 50 کارشناس ارزهای دیجیتال قیمت بیت کوین را تا سال 2025 به 250 هزار دلار و تا سال 2030 را 5 میلیون دلار می بینند.

کشورهای بیشتری بیت کوین را قانونی می پذیرند

السالوادور در ماه سپتامبر(آذر)، زمانی که اولین کشور در جهان بود که بیت کوین را به عنوان ارز قانونی پذیرفت، تیتر خبرهای جهانی شد. بسیاری از گاوهای ارز دیجیتال اکنون شاهد هستند که کشورهای بیشتری متقاعد شدند و بیت کوین را به عنوان ارز قانونی در سال 2022 می پذیرند.

به گفته الکساندر هوپتنر، مدیرعامل BitMEX،« تا پایان سال آینده، حداقل پنج کشور خواهیم داشت که بیت کوین را به عنوان ارز قانونی می پذیرند. همه آنها کشورهای در حال توسعه خواهند بود.»

مدیر سرمایه گذاری جهانی VanEck نیز ارزش بیت کوین را به عنوان ارز برای برخی از کشورهای نوظهور می بیند و پیش بینی می کند که حداقل یکی از آنها بیت کوین را به عنوان ارز قانونی در سال 2022 می‌پذیرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید