بازار ارز خوش‌بین به برجام

آرامش نسبی دلار در روز نزول سکه و درهم

کدخبر: ۴۶۵۲۳۱
اقتصادنیوز : در بازار ارز و طلای امروز سه شنبه 7دی 1400 قیمت دلار در حالی صعود کرد که قیمت طلا ، قیمت سکه و قیمت درهم نزولی بود.
آرامش نسبی دلار  در روز نزول سکه و درهم

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار متشکل ارزی عصر امروز سه شنبه 7 دی 1400 شاهد  رشد اندک قیمت دلار بود. این اسکناس آمریکایی  عصر امروز 9 تومان نسبت به روز گذشته بالا تر بود و بر روی  27 هزار و 180 تومان قرار گرفت. 


در اکو ایران ببینید، 

قیمت درهم پایین رفت

قیمت درهم در بازار ارز امروز بر خلاف مسیر دلار حرکت کرد و وارد فاز نزولی شد. درهم امروز 80 تومان از ارزش خود را از دست داد و با 8 هزار  و 100 تومان معامله شد.  با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (3.673) عدد 29 هزارو 751 تومان به دست می‌آمد.

قیمت سکه و طلا نزولی شد

قیمت اونس  طلا  عصر امروز در ساعت 18 به وقت تهران بر روی 1812 دلار قرار گرفت. در بازار داخلی هم قیمت طلا 18 عیار 7 هزارو 400 تومان پایین رفت و با 1 میلیون و 287 هزار و 300 تومان معامله شد. قیمت سکه نیز نسبت روز گذشته 70 هزار تومان ارزان شد و با 13 میلیون و 25 هزار تومان  مبادله شد. 

سکه

بازار ارز خوش بین به برجام

بازار ارز تهران امروز حول محور برجام چرخید و اخبار مذکرات هسته ای برجسته بود .  بازار دلار با سیگنال های مثبت برجامی نسبت به مداکرات خوشبین است. اولیانوف  هم در تازه ترین اظهار نظر درباره برجام در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:در توییتی نوشت: امروز در جریان مذاکرات وین بر سر برجام در قالب کارگروه مسائل هسته‌ای نشستی مفید برگزار شد. شاهد پیشرفت بی‌چون و چرایی بوده‌ایم. مسئله رفع تحریم‌ها در محیط غیررسمی به طور فعال مورد گفت‌وگو قرار می‌گیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید