ریزش بیش از دو هزار واحدی بورس

کدخبر: ۴۶۶۵۵۴
شاخص کل بورس با ریزش ۲ هزار و ۹۷۱ واحد، در تراز یک میلیون و ۳۷۶ هزار و ۹۶ واحدی متوقف شد.
ریزش بیش از دو هزار واحدی بورس

به گزارش اقتصادنیوز  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،  شاخص کل بورس تهران، امروز دوشنبه (سیزدهم دی ماه) در ابتدای معاملات با رشد ۶۶ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۷۹ هزار واحدی قرار گرفت. در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس با اُفت ۲ هزار و ۹۷۱ واحد، در تراز یک میلیون و ۳۷۶ هزار و ۹۶ واحدی متوقف شد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم هزار و ۴۱۰ میلیارد تومان رسید. «نوری»، «فملی» و «تاپیکو» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شسیتا»، «برکت» و «خودرو» سه نماد پر تراکنش بودند.

آفت بیش از دو هزار واحدی بورس

اُفت ۲ هزار و ۹۷۱ واحدی شاخص کل بورس

شاخص هم وزن نیز با اُفت ۲۷۸ واحدی بر روی پله ۳۶۳ هزار و ۲۴۱ واحد قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۲ هزار و ۹۸۰ میلیارد سهم به ارزش هزار و ۴۱۰ میلیارد تومان رسید.

آفت بیش از دو هزار واحدی بورس
شاخص فرابورس هم با اُفت ۶۵ واحد روی پله ۱۸ هزار و ۵۹۵ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز در فرابورس ایران به تعداد ۵۴ هزار و ۹۶۰ میلیون سهم به ارزش ۴۵۶ میلیارد تومان رسید.

آفت بیش از دو هزار واحدی بورس

نماد‌های تاثیر گذار در شاخص کل بورس

نماد‌های برکت، شبندر و کگل به ترتیب با ۱۴۱.۰۱، ۱۰۰.۵۶ و ۷۴.۸۵ واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند و نماد‌های نوری، فملی و تاپیکو به ترتیب با ۴۷۸.۳، ۲۹۹.۴ و ۲۸۴.۶۸ واحد بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.
 

نماد‌های تاثیر گذار در فرابورس

نماد‌های حافرین، بپاس و توریل به ترتیب با ۲.۷، ۱.۹۵ و ۱.۲۹ واحد، بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند و نماد‌های غصینو، زاگرس و آریا به ترتیب با ۱۵.۱۶، ۱۵.۱۴ و ۱۲.۹۶ واحد بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.
 

برترین گروه صنعت بورس

امروز گروه خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۲۲۵ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فلزات اساسی»، «شیمیایی» و «مواد دارویی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.
آفت بیش از دو هزار واحدی بورس
 

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های حفارس، کدما و پکرمان بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های شسینا، قپیرا و غشصفا بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.
آفت بیش از دو هزار واحدی بورس
 

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های حافرین، حاسا و گدنا بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت غصینو، سمگا و غپاذر بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.
آفت بیش از دو هزار واحدی بورس
 

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های افران، کمند وپارند بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های امین، غدشت و وسخوز در بورس ایران داشتند.

آفت بیش از دو هزار واحدی بورس

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، اوصتا و آسامید بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های تابان ۰۳، اعتماد و سدبیر در بورس ایران داشتند.

آفت بیش از دو هزار واحدی بورس


 

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های کمند، شسینا و پالایش بیشترین ارزش معامله و نماد‌های شسینا، خودرو و خپارس بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

آفت بیش از دو هزار واحدی بورس
همچنین اراد ۸۶۴، اراد ۸۷۴ و اخزا ۹۱۶۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های اراد ۸۶۴، اخزا ۹۱۶۴ و حافرین بیشترین حجم معامله را در فرابورس ایران تجربه کرد.

آفت بیش از دو هزار واحدی بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید