روند بازار سکه و طلا در هفته جاری؛

دو نیمه متفاوت قیمت سکه /طلا در مسیر کاهش

کدخبر: ۴۶۷۱۶۳
اقتصادنیوز : قیمت طلا 18 عیار در بازار این هفته بر خلاف قیمت اونس طلا افت کرد. قیمت سکه هم که در برابر از دست دادن کانال 13 میلیون تومان مقاومت می کرد با افت قیمت دلار این کانال را از دست داد.
دو نیمه متفاوت قیمت سکه /طلا در مسیر کاهش

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار طلا در هفته جاری شاهد افت قیمت طلا 18 عیار بود. این فلز زرد رنگ که در ابتدای هفته 1 میلیون و 298 هزار و 900 تومان را ثبت کرده بود در ادامه روز های هفته بر مدار نزول قرار گرفت.

قیمت طلا روز دوشنبه 19 هزار و 500 تومان  از قیمت ابتدای هفته پایین تر بود و با  1 میلیون و 280 هزار و 600 تومان معامله شد. این افت قیمت در روز های سه شنبه و چهارشنبه نیز ادامه داشت. روز چهارشنبه قیمت طلا 18 عیار بر روی 1 میلیون و 265 هزار و 600 تومان قرار گرفت. 


در اکو ایران ببینید، 

قیمت اونس طلا بر مدار صعود

افت قیمت طلا در بازار داخلی ایران در حالی اتفاق افتاد که بازار جهانی طلا این هفته شاهد صعود بود. قیمت اونس طلا  این هفته بالای مرز حساس 1800 دلار قرار داشت. این فلز گران بهای جهانی روز شنبه تا مرز 1830 دلار نیز پیشروی کرد . روز دوشنبه تا روز چهارشنبه  قیمت اونس طلا  اندکی افت کرد اما همچنان بالای 1800 دلار بود. روز چهارشنبه اونس جهانی طلا با 1827 معامله شد. 

سکه و طلا

دو نیمه متفاوت قیمت سکه

بازار سکه در هفته جاری دو نیمه متفاوت را تجربه کرد.قیمت سکه از ابتدای هفته تا روز دوشنبه در برابر افت قیمت و از دست دادن  کانال 13 میلیون تومان مقاومت کرد . این فلز گران بهای داخلی روز شنبه را با 13 میلیون و 100 هزار تومان به پایان رساند.

دومین روز هفته بهترین روز برای بازار سکه بود و بالاترین قیمت هفته را با 13 میلیون و 650 هزار تومان برای خود ثبت کرد.  روز سه شنبه اگرچه قیمت اونس طلا در حال رشد بود  اما با افت قیمت دلار تحت تاثیر اخبار برجام ، بازار سکه نیز بهم ریخت. 

سکه دیگر توان مقاومت در برابر مرز 13 میلیون تومان را نداشت. سکه از روز سه شنبه به کانال 12 میلیون تومان برگشت و با 12 میلیون و 900 هزار تومان معامله شد. این افت قیمت به روز چهارشنبه هم ختم شد  و سکه 30 هزار تومان دیگر از ارزش خود را از دست داد و بر روی 12 میلیون و 870 هزار تومان قرار گرفت. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید