صف‌های خرید و فروش بورس؛ امروز 2 بهمن1400

کدخبر: ۴۷۰۷۲۳
شاخص کل بورس با رشد ۶ هزار و ۹۷۹ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۶ هزار و ۳۷۲ واحد قرار گرفت.
صف‌های خرید و فروش بورس؛ امروز 2 بهمن1400

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان -  شاخص کل بورس تهران، امروز شنبه (۲ بهمن) در ابتدای معاملات با رشد ۶ هزار و ۶ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۵۸ هزار واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۱۰ شاخص کل بورس با رشد ۶ هزار و ۹۷۹ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۶ هزار و ۳۷۲ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۸۳۱ واحد در ارتفاع ۳۳۶ هزار و ۴۷۱ واحدی قرار گرفت.

سه نماد فولاد، شبندر  و شپنا بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند. شبندر نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

شاخص فرابورس نیز با رشد ۱۰ واحد در ارتفاع ۱۷ هزار و ۶۵۲ واحدی قرار گرفت. سه نماد زاگرس، ارفع و اتکای بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. فرابورس نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

در ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۶ هزار و ۸۳ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۵ هزار و ۴۷۷ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۳۷۷ واحد در ارتفاع ۳۳۶ هزار و ۱۷ واحد قرار گرفت. سه نماد فولاد، شپنا و شبندر بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس تا به این لحظه داشته اند. شبندر نیز پرتراکنش‌ترین نماد در این دقایق بازار است.

شاخص فرابورس نیز با اُفت ۴ واحد در ارتفاع ۱۷ هزار و ۶۳۶ واحدی قرار گرفت. سه نماد زاگرس، ارفع و اتکای بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته‌اند. تجلی نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

در ساعت ۱۲:۲۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۲۵۳ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۲ هزار و ۶۴۷ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت هزار و ۱۰۲ واحدی در ارتفاع ۳۳۴ هزار و ۵۳۷ واحدی قرار گرفت. سه نماد فولاد، نوری و شپنا بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند.

شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۶۷ واحدی در ارتفاع ۱۷ هزار و ۵۷۳ واحد قرار گرفت. سه نماد زاگرس، کگهر و ارفع بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته‌اند. در این لحظات ۳۷ نماد در صف خرید و ۱۷۷ نماد در صف فروش هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید