همه منفی، به جز شیبا اینو!

بیت کوین راه صعود آلت کوین ها را بست

کدخبر: ۴۷۶۴۰۷
اقتصادنیوز: بازار ارزهای دیجیتال امروز تحت تاثیر افت یک درصدی بیت کوین، منفی است. اتریوم هم دو درصد افت کرده و فعلا آلت کوین ها به تبعیت از این دو ارز بزرگ، اکثرا قرمز رنگ هستند.
بیت کوین راه صعود آلت کوین ها را بست

به گزارش اقتصادنیوز بیت کوین نسبت به روز گذشته حدود یک درصد افت کرده و حوالی قیمت 42200 دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی بیت کوین هم به منفی یک درصد رسیده است.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته بیش از 18 میلیارد دلار بوده که نسبت به روز گذشته بهبود داشته اما هنوز هم برای ارز اول بازار، رقم کمی محسوب می شود. ارزش بازار بیت کوین هم به 800 میلیارد دلار رسیده است.

بیت کوین که نتوانست مقاومت 45500 دلاری را بشکند، وارد یک روند نزولی کوتاه مدت شده و درصورتی می تواند روند صعودی قبلی خود را ادامه دهد که ابتدا مقاومت 42850 را به سمت بالا بشکند. شکستن این سطح قیمتی می تواند بیت کوین را حدود 900 دلار دیگر بالا ببرد و این ارز مجددا شانس خود را برای ادامه روند صعودی امتحان کند.

افت اتریوم، دو برابر بیت کوین

 افت اتریوم حدودا دو برابر افت بیت کوین است. اتریوم با افت دو درصدی به قیمت کمتر از 2900 دلار رسیده و در کانال 2800 دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی اتریوم هم به منفی 6 درصد رسیده که نشان می دهد این ارز طی روزهای اخیر وضعیت خوبی نداشته است.

ارزش معاملات ارز دوم بازار طی یک روز گذشته بیش از 10 میلیارد دلار بوده که این رقم، نسبت به میانگین معاملات اتریوم عدد کوچک تری است. ارزش بازار اتریوم هم در سطح 343 میلیارد دلار قرار دارد.

همه منفی، به جز شیبا اینو!

در فهرست 50 ارز برتر بازار، تمام ارزها منفی هستند به جز شیبا اینو که حدود 1.5 درصد رشد کرده است. در میان منفی ها، بیشترین افت برای هلیوم است که 11 درصد کاهش قیمت داشته. پس از آن هم فلو با 8 و تتا نتورک با 7 درصد افت، در رده های بعدی هستند.

همبستگی تمام ارزها با بیت کوین، موضوعی است که تبدیل به دغدغه معامله گران این بازار شده، چراکه هر زمان بیت کوین منفی باشد اکثر نمادها منفی می شوند، و هر وقت بیت کوین رشد کند، اکثر نمادها مثبت خواهند شد.

در نمای کلی بازار و در میان 17536 نماد، بیشترین رشد مربوط به نماد MetaPay با 300 درصد بازدهی است. ROBOT SHIB SWAP و Nexalt هم از مثبت های امروز هستند که 200 درصد بازدهی داده اند.

اما در میان نمادهای منفی، MetaDogecolony و Aeron با افت 98 درصدی، مسیر کوتاهی تا صفر شدن قیمت دارند.

امروز در سایت کوین مارکت کپ، بیشترین جستجوی انجام شده توسط مردم، درباره سه نماد Gala، MetaDoge V2 و Belon DAO بوده است.

کاهش ارزش بازار

ارزش بازار ارزهای دیجیتال نسبت به روز گذشته 1.8 درصد افت داشته و به عدد 1.87 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم نسبت به روز گذشته تغییر بسیار کمی داشته و با دو درصد رشد، 66 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

از کل ارزش معاملات، 53 میلیارد دلار معادل 80 درصد کل معاملات مربوط به استیبل کوین ها بوده و ارزش معاملات دیفای هم با کمی کاهش نسبت به روز قبل، 7.4 میلیارد دلار است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید