افزایش مستمری مددجویان بهزیستی + جزئیات

کدخبر: ۴۸۷۸۱۳
سید مرتضی بختیاری گفت: قرار است از فروردین ماه امسال افزایش ۲۲ درصدی مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد اجرا شود.
افزایش مستمری مددجویان بهزیستی + جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما رئیس کمیته امداد از اعمال افزایش ۲۲ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از فروردین خبر داد و گفت: مستمری مددجویان یک نفره از ۳۵۰ هزار تومان به ۴۲۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت.

هسته سخت دلار شکست / ردپای افزایش نرخ تورم در بازار دلار

«سید مرتضی بختیاری» با اشاره به عملیاتی شدن افزایش مستمری مددجویان دو نهاد حمایتی بهزیستی و کمیته امداد، اظهار کرد: بنابر تصویب افزایش ۲۲ درصدی مستمری مددجویان دو نهاد حمایتی از سوی مجلس شورای اسلامی، این افزایش اعمال خواهد شد.

همچنین در اکوایران ببینید : همه چیز درباره انتخابات فرانسه

وی به مکاتبه با سازمان برنامه و بودجه از سوی بهزیستی و کمیته امداد اشاره کرد و گفت: بر همین اساس قرار است از فروردین ماه امسال افزایش ۲۲ درصدی مستمری مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد اجرا شود.

بختیاری ادامه داد: با احتساب افزایش ۲۲ درصدی مستمری مددجویان، مستمری یک نفره از ۳۵۰ هزار به ۴۲۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند و در سایر سطوح پرداخت مستمری (دو نفره، سه نفره، چهار نفره و پنج نفر و بالا) افزایش پیدا می‌کند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی در پاسخ به این پرسش که آیا امکان دارد در ماه مبارک رمضان بسته معیشتی در بین خانواده‌های مددجویان تحت پوشش کمیته امداد توزیع بشود یا خیر، گفت: در این زمینه هنوز خبری اعلام نشده است و در صورت تحقق اعتبار مورد نیاز احتمال دارد در شب‌های قدر این بسته‌ها توزیع شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید