پیش بینی قیمت دلار امروز 23 فروردین ؛

افت قیمت دلار در بازار شبانه / احتمال اصلاح قیمت در بازار ارز؟

کدخبر: ۴۸۸۱۲۱
اقتصادنیوز: در معاملات پشت خطی شب گذشته قیمت دلار در محدوده 28 هزار و 80 تومان مورد معامله قرار گرفت. افت قیمت دلار در بازار شبانه باعث شد که برخی از معامله گران بازار ارز امروز را نزولی پیش بینی کنند.
افت قیمت دلار در بازار شبانه / احتمال اصلاح قیمت در بازار ارز؟

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز تهران در سومین روز هفته جاری شاهد افزایش قیمت دلار بود. نرخ دلار روز گذشته پس از 71 روز توانست به کانال 28 هزار تومان برگردد. معامله گران دیروز توانستند قیمت دلار را 220 تومان بالا ببرند. دلار در انتهای معاملات نقدی روز گذشته بر روی 28 هزار و 120 تومان قرار گرفت.

واکنش زاکانی به اشتغال دامادش در شهرداری/ همه اش فوتوشاپ است ؛ دروغگویان حیا نمی کنند!

مذاکرات برجام از 20 اسفند 1400 متوقف شده و با گذشت یک ماه از این توقف کشمکش ها برای احیای برجام همچنان ادامه دارد. طولانی شدن توقف مذاکرات برجام موجب شده است که قیمت دلار و سکه پرواز را تجربه کند. روز گذشته خبر آزادسازی منابع ارزی ایران هم در بازار ارز تهران برجسته بود. 

برخی از تحلیلگران معتقدند؛ معامله گران با خبر آزادسازی منابع ارزی ایران،  فروش های خود را افزایش دادند. به باور آن ها اگر چنین اتفاقی در حال رخ دادن باشد، به معنای آن است که مذاکرات وین در مسیر توافق قرار دارد و ممکن است طی روزهای بعدی، طرفین این موضوع را به طور رسمی اعلام کنند.

 معاملات فردایی ارز ممنوع شد

اما در معاملات پشت خطی شب گذشته قیمت دلار در محدوده 28 هزار و 80  تومانی مورد معامله قرار گرفت. افت قیمت دلار در بازار شبانه باعث شد که برخی از معامله گران بازار ارز امروز را نزولی پیش بینی کنند. آنها معتقدند که نرخ دلار  بعد از چند روز صعود پی در پی احتمالا با یک اصلاح قیمتی روبرو خواهد شد. با این حال، به نظر می رسد امروز در بازار ارز توجه بیشتر به اخبار خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید