سیگنال درهم امارات به بازار دلار / پیش بینی قیمت دلار امروز 24 فروردین

کدخبر: ۴۸۸۳۹۰
اقتصادنیوز : برخی از تحلیلگران معتقدند در صورتی که نرخ دلار امروز بالای خط 28 هزار تومانی باقی بماند، ترس معامله گران از کاهش یکباره قیمت کاسته خواهد و دلار به بالای محدوده 28 هزار و 200 تومانی قرار خواهد گرفت.
سیگنال درهم امارات به بازار دلار / پیش بینی قیمت دلار امروز 24 فروردین

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار در ساعات ابتدایی معاملات نقدی دیروز به سمت جلو حرکت کرد اما در نیمه روز بازار ارز تهران شاهد آرامش و استراحت قیمت دلار بود. اسکناس آمریکایی دیروز با 10 تومان رشد نسبت به روز دوشنبه به 28 هزار و 130 تومان رسید. 

سایه احتیاط در بازار ارز

دیروز خبری در بازار منتشر شد که هیات مذاکره کننده در تهران هستند و جلسه برای آزادسازی منابع مالی برگزار خواهد شد. انعکاس همین خبر باعث شد معامله گران تصور کنند که مذاکرات به زودی از بن بست خارج می شود  و احتیاط در میان معامله گران افزایش یافت.

از طرف دیگر روز گذشته بانک مرکزی طی خبری اعلام کرد که انجام هرگونه معاملات ارزی فردایی توسط صرافی‌ها یا اشخاص در بازار تهران مصداق قاچاق ارز بوده و با متخلفان به‌شدت برخورد خواهد شد . به همین دلیل در روز سه شنبه تمایل زیادی برای خرید دلار  نشان ندادند .

افزایش ۹۰ میلیون تومانی قیمت این خودرو

سیگنال درهم امارات به بازار دلار ایران

در چند روز اخیر نرخ حواله درهم همزمان با رشد قیمت دلار بر مدار صعود قرار گرفته است. قیمت درهم روز گذشته  بالای 7 هزار و 600 تومان قرار داشت. محدوده یاد شده به عنوان یک نقطه حمایتی برای کانال 28 هزار تومانی دلار بازار داخلی عمل می کند. حتی شب گذشته قیمت درهم به 7 هزار و 650 تومان رسید این امر می تواند انتظارات صعودی در  بازار ارز امروز  را افزایش دهد. 

برخی از تحلیلگران معتقدند در صورتی که نرخ دلار امروز  بالای خط 28 هزار تومانی باقی بماند، ترس معامله گران از کاهش یکباره قیمت کاسته خواهد و دلار به بالای محدوده 28 هزار و 200 تومانی قرار خواهد گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید