پیش بینی قیمت دلار امروز 31 اردیبهشت

کدخبر: ۴۹۶۵۴۰
اقتصادنیوز : در معاملات پشت خطی انتهای هفته نیز کاهشی ها نتوانستند دست بالا را در بازار داشته باشند و در نهایت دلار توانست بالای مرز مقاومتی به کار خود پایان دهد.
پیش بینی قیمت دلار امروز 31 اردیبهشت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکو ایران ؛ بازیگران ارزی در هفته گذشته تمام تلاش خود را کردند که در گام اول، دلار را بالای مرز تثبیت کنند. آن ها چند بار توانستند نیروهای کاهشی را عقب برانند و مانع از ورود اسکناس آمریکایی به کانال 20 شوند. 

در معاملات پشت خطی انتهای هفته نیز کاهشی ها نتوانستند دست بالا را در بازار داشته باشند و در نهایت دلار توانست بالای مرز مقاومتی به کار خود پایان دهد. در این شرایط انتظار می رود که اسکناس آمریکایی در روز جاری در همین محدوده معاملات خود را آغاز کند. 

تحلییل گران فنی باور دارند درصورتی که اسکناس آمریکایی به بالای سطح مقاومتی نفوذ کند،‌ شانس افزایش قیمت وجود خواهد داشت. با این حال، ماندن دلار زیر محدوده ، احتمال نزول تا محدوده ۲۹ هزار و ۸۰۰ تومان را فعال نگه خواهد داشت و باعث خواهد شد که معامله گران بلندمدت احتیاط بیشتری را برای قرار گرفتن در موقعیت خرید در نظر بگیرند. 

در حالی که شماری از معامله گران با توجه به حمایت از دلار در مرز روانی انتظار دارند که اسکناس آمریکایی در مسیر صعودی حرکت کند، گروه دیگری معتقدند که اخبار مربوط به احتمال شروع مذاکرات هسته ای می تواند زمینه ساز برگشت یکباره قیمت شود. آن ها اشاره می کردند که برخی از خبرها حکایت از احتمال تلاش قطری ها برای احیای برجام دارد و این موضوع می تواند رفتار بازیگران ارزی را تحت تاثیر قرار دهد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید