خبرگزاری فارس قیمت دلار را زد /شروع بازداشت ها در بازار ارز و طلا

کدخبر: ۴۹۹۲۶۳
طبق گزارشی که امروز خبرگزاری فارس منتشر کرد قیمت دلار در روزهای اخیر وارد کانال 31 هزار تومان شده است
خبرگزاری فارس قیمت دلار را زد /شروع بازداشت ها در بازار ارز و طلا

به گزارش اقتصادنیوز ، در حالی که قیمت اسکناس آمریکایی چند وقتی است که از سوی رسانه های رسمی اعلام نمی شود امروز خبرگزاری فارس تابو شکنی کرد و نرخ زد. طبق گزارشی که امروز خبرگزاری فارس منتشر کرد قیمت دلار  آمریکا در بازار ارز تهران که سال 1400 در کانال 26 هزار تومان قرار داشت، در روزهای اخیر وارد کانال 31 هزار تومان شده است، این افزایش نرخ در حالی رخ داده است که در ماه های اخیر متغیرهای بنیادین موثر بر نرخ ارز در دو سمت عرضه و تقاضای ارز تغییر محسوسی نداشته است.

آخرین نمونه افزایش قیمت دلار بدون تغییر در متغیرهای بنیادین اقتصاد کشور و ورود به کانال 31 هزار تومان و سپس کاهش معنادار آن به دلیل عدم حمایت توسط عوامل موثر بر عرضه و تقاضا در پانزدهم آذرماه 1400 اتفاق افتاده است.

خبرگزاری فارس قیمت دلار را زد

فارس در گزارشی دیگر اعلام کرد  یک منبع آگاه  اظهار داشت: معاملات فردایی طلا ممنوع شد. وی تاکید کرد: با این مصوبه، معامله گران در بازار فردایی طلا به جرم اخلال در نظام اقتصادی، تحت پیگرد قرار می گیرند. این منبع آگاه همچنین بیان کرد: صبح امروز دو نفر از دلال های بزرگ طلا و ارز که نام اختصاری یکی از آنها م. ش است به اتهام معاملات غیرقانونی و گسترده طلا و ارز بازداشت شدند

خبرگزاری فارس

همچنین در اکوایران ببینید : رونمایی از یک بازیگر بزرگ ارزی

 

 

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید