معامله گران در انتظار خبرهای قطعی از برجام؛

آماده باش در بازار دلار /افزایش قیمت سکه و طلا

کدخبر: ۵۱۲۳۵۹
اقتصادنیوز ؛ قیمت دلار در بازار امروز سه شنبه 11 مرداد ماه نوسان محدودی را تجربه کرد.
آماده باش در بازار دلار /افزایش قیمت سکه و طلا

به گزارش اقتصادنیوز؛ بازار ارز در چهارمین روز هفته جاری شاهد نوسان محدود قیمت دلار بود . نرخ دلار امروز در مقایسه با دیروز  رنج بود. بازار ارز تهران و سلیمانیه هم آرامش نسبی را تجربه کرد . 

آماده باش در بازار دلار 

 به نظر می رسد پیشنهاد جدید جوزپ بورل برای احیای برجام زیر ذره بین معامله گران دلار قرار گرفته و بازیگران ارزی در انتظار اخبار قطعی تر  هستند ؛  همین امر موجب شده که تمایل معامله گران برای خرید دلار کاهش پیدا کند  و بازار به حالت آماده باش در بیاید . 

رشد محدود نرخ دلار صرافی ملی 

 صرافی ملی هم امروز از صبح تا ظهر یک قیمت برای فروش دلار اعلام کرد. نرخ دلار صرافی ملی امروز 27 هزار و 894 تومان بود که نسبت به دیروز 27 تومان رشد کرده بود.  

معامله گران در انتظار برجام 

روز گذشته، سخنگوی وزارت خارجه ایران عنوان کرد، بعد از تبادل پیام‌هایی که در هفته‌های اخیر که رخ داد و بررسی‌هایی که روی متون پیشنهادی انجام شد، این احتمال وجود دارد در آینده نزدیک بتوانیم در خصوص تعیین زمان مذاکرات رفع تحریم‌ها به نتیجه‌ای برسیم و احتمالاً شاهد دور جدیدی از مذاکرات باشیم.

وزیر امور خارجه ایران  گفته در حال بررسی پیشنهاد بورل هستیم و آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا از بسته پیشنهادی بورل حمایت کرده است. 

قیمت سکه و طلا چقدر شد ؟ 

قیمت اونس طلا امروز با 1770 دلار معامله شد. در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا 18 عیار ظهر امروز 1 میلیون و 365 هزار و 300 تومان بود که در مقایسه با روز دوشنبه 3 هزار تومان رشد را نشان می دهد . 

قیمت سکه هم امروز در محدوده 14 میلیون و 900 هزار تومان معامله شد که نسبت به روز قبل تقریبا 50 هزار تومان بالاتر بود.

ارزش ذاتی سکه امروز تقریبا 13 میلیون و 196 هزار تومان بود که در مقایسه با قیمت بازار بیش از 1 میلیون و 700 هزار تومان فاصله  را نشان می دهد. حباب سکه هم امروز در محدوه 12 درصد بود. 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید