ارزش بازار رمز ارزها به 1.1 تریلیون دلار رسید

پایان نزول بیت‌کوین؟ /افزایش 3 درصدی اتریوم

کدخبر: ۵۱۳۲۴۵
اقتصادنیوز : بیت کوین امروز در حدود همان قیمت روز گذشته معامله می شود اما اتریوم با رشد 3 درصدی وارد کانال 1700 دلار شده است
پایان نزول بیت‌کوین؟ /افزایش 3 درصدی اتریوم

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت بیت کوین هم اکنون در حدود 23200 دلار است و نسبت به روز گذشته تفاوت خاصی نکرده است، اما بازدهی این ارز در مقیاس هفتگی منفی شده و طی یک هفته گذشته با کاهش 2.5 درصدی مواجه شده است.

بیت کوین با ارزش بازار 443 میلیارد دلاری، طی شبانه روز گذشته 25 میلیارد دلار معامله شده است. طی ماه گذشته میلادی شاخص قدرت نسبی (RSI) بیت کوین افزایش یافته که این موضوع فعالان بازار را امیدوار کرده که دوران نزولی طولانی مدت به پایان رسیده و روزهای مثبت در راه هستند.

بوی پول، بورس را بیدار کرد /بزرگ‌ترین رشد شاخص در تابستان

البته باید این نکته را در نظر گرفت که بیت کوین همچنان 66 درصد پایین تر از سقف قیمتی خود در 19 آبان 1400 قرار دارد. در آن تاریخ بیت کوین به قیمت 68664 دلار هم رسید که اوج تاریخی نرخ بیت کوین محسوب می شود.

اتریوم 64 درصد پایین تر از قله تاریخی

در مقایسه با بیت کوین، اتریوم فاصله کمتری با قله تاریخی خود دارد. اتریوم در تاریخ 19 آبان 1400 قیمت 4851 دلار را هم ثبت کرد که در حال حاضر 64 درصد پایین تر از آن است.

فنر قیمت دلار در رفت /پیشروی قیمت طلا و سکه

اتریوم در حال حاضر با قیمت حدود 1720 دلار معامله می شود و نسبت به روز گذشته بیش از 3 درصد افزایش قیمت را نمایش می دهد.

بزرگ ترین آلت کوین بازار در مقیاس هفتگی بازدهی 2 درصدی داشته که نسبت به عملکرد هفتگی بیت کوین بهتر است.

طی شبانه روز گذشته 18 میلیارد دلار معامله در اتریوم انجام شده و ارزش بازار آن نیز به رقم 208 میلیارد دلار رسیده است.

فلو؛ بیشترین افت روزانه و بیشترین رشد هفتگی

امروز اکثر آلت کوین ها مثبت هستند. البته تعداد منفی ها هم خیلی کم نیست. در فهرست 50 ارز برتر بازار فایل کوین با رشد 12 درصدی بهترین بازدهی را ثبت کرده و نیر پروتکل هم با رشد 8 درصدی وضعیت خوبی داشته. کوانت و آوالانچ هم به ترتیب 7 و 6 درصد رشد کرده اند که عملکردی خوب محسوب می شود.

اما در فهرست نمادهای منفی، فلو با افت 10 درصدی بیشترین کاهش قیمت را داشته. Aave ، BNB و ایپ کوین هم افت یک درصدی را ثبت کرده اند. مابقی ارزهای منفی، افتی کمتر از یک درصد داشته اند.

فلو که امروز 10 درصد افت کرده، در مقیاس هفتگی با رشد 31 درصدی بهترین عملکرد را داشته. فایل کوین هم همچنان جزو پربازده ترین نمادها در مقیاس هفتگی است و امروز نسبت به هفته گذشته رشد 26 درصدی را ثبت کرده است.

ارزش بازار به 1.1 تریلیون دلار رسید

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با رشد حدود یک درصدی به 1.1 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم کمی رشد کرده و امروز رقم 65 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای در شبانه روز گذشته 6 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 59 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید