رشد کاردانو و شیبا

نوسان محدود رمز ارزها /آرامش در بازار بیت‌کوین

کدخبر: ۵۱۹۵۷۲
اقتصادنیوز : بازار ارزهای دیجیتال امروز وضعیت بدی ندارد. بیت کوین و اتریوم نوسان زیادی نداشته اند و به طور کلی ارزش بازار هم زیاد جابجا نشده است.
نوسان محدود رمز ارزها /آرامش در بازار بیت‌کوین

به گزارش اقتصادنیوز ، امروز بیت کوین در حدود همان قیمت دیروز معامله می شود. بزرگ ترین ارز بازار در حدود 19800 دلار قیمت خورده و در مقیاس هفتگی نیز یک درصد کاهش قیمت را ثبت کرده است.

ارزش معاملات بیت کوین 23 میلیارد دلار در شبانه روز گذشته بوده و ارزش بازار آن 378 میلیارد دلار است.

ادعای روزنامه اسرائیلی درباره زمان توافق برجامی

درمورد بیت کوین این نگرانی وجود دارد که درجا زدن قیمت در این چند روز، عاملی برای جمع شدن قدرت فروشندگان باشند تا دوباره قیمت بیت کوین را با یک سقوط جدید مواجه کنند.

همین که قیمت به کمتر از 20 هزار دلار رسیده نکته ای منفی محسوب می شود و برای افرادی که بیت کوین در کیف پول خود دارند، بار روانی ایجاد می کند.

با این حال از نظر برخی تکنیکالیست ها، رسیدن قیمت به این محدوده می تواند به نوعی کف دوقلو هم محسوب شده و باعث رشد قیمت در آینده شود.

رشد جزئی اتریوم

اتریوم امروز حدود یک درصد رشد کرده و هم اکنون با نرخ 1570 دلار معامله می شود. ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته رقمی بسیار کم بوده و طی این مدت تنها 8 میلیارد دلار معامله انجام شده است. ارزش بازار اتریوم نیز هم اکنون 190 میلیارد دلار است. در مقیاس هفتگی اتریوم رشد 5 درصدی را نمایش می دهد.

درمورد اتریوم، نکته مهم همین به روز رسانی قریب الوقوع است که برخی معتقدند باعث ارزشمندتر شدن اتریوم می شود و برخی خلاف این نظر را دارند. اخیرا برایان کلی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال BKCM گفته که معامله گران آن طور که انتظار دارند، از به روز رسانی اتریوم منتفع نمی شوند و هیجان سرمایه گذاران اتریوم پیش از به روز رسانی به یک فروش گسترده می انجامد.

رشد کاردانو و شیبا

امروز در فهرست 50 ارز برتر بازار تعداد نمادهای مثبت و منفی تقریبا برابر است. در میان نمادهای مثبت، کاردانو با رشد 6 درصدی بیشترین رشد را ثبت کرده است. شیبا اینو، دسنترالند و اتم هم بین 4 الی 5 درصد رشد کرده اند و مابقی آلت کوین های مثبت رشدی کمتر از 4 درصد دارند.

در میان نمادهای منفی هم لئو با افت 4 درصدی بیشترین افت را داشته. اکسی اینفینیتی، چیلیز و فایل کوین هم بین 3 الی 4 درصد کاهش قیمت داشته اند و مابقی ارزهای منفی، افتی کمتر از 3 درصد را نمایش می دهند.

در مقیاس هفتگی آوالانچ با افت 5 درصدی بیشترین کاهش قیمت را دارد. چیلیز و هدرا هم 4 درصد کاهش قیمت داشته اند و مابقی نمادها با افتی کمتر از 2 درصد مواجه بوده اند.

اما اتم با رشد 16 درصدی، بیشترین بازدهی طی یک هفته گذشته را داده و کاردانو و لایت کوین هم با بازدهی 12 درصدی، وضعیت خوبی داشته اند.

کاهش 27 درصدی ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با رشد کمتر از یک درصد به 981 میلیارد دلار رسیده است. ارزش معاملات 27 درصد کم شده و به 44 میلیارد دلار رسیده است.

ارزش معاملات دیفای 3 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 40 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید