شکست حمایت دلار در بازار سکه/ پیش بینی قیمت سکه امروز

کدخبر: ۵۲۶۳۰۵
بازارساز با قدرت نمایی در سمت عرضه ارز مانع از رشد غیر قابل کنترل دلار شده و همین مدیریت نسبی دلار،‌کار را برای خریداران سکه امامی دشوار کرده است.
شکست حمایت دلار در بازار سکه/ پیش بینی قیمت سکه امروز

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران ، در اولین روز هفته، دلار حرکت در مسیر افزایشی را ادامه نداد تا خریداران نیز تا حدی از بازار سکه امامی عقب نشینی کنند. فلز گران بهای داخلی در روز یک شنبه مشتری های زیادی بالای محدوده ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان نداشت و در اواخر روز برخی از معامله گران حا ضر شدند که زیر مرز ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی نیز اقدام به فروش سکه کنند. البته شبکه اطلاع رسانی سکه و جواهر نیز اعلام کرد که دیشب حوالی ساعت ۲۰، فلز گران بهای داخلی زیر محدوده مرز ۱۵ میلیون تومانی خرید و فروش شده است. 

با این حال حداقل در کانال های اطلاع رسانی معامله گران سکه گزارش زیادی درباره رفتار سکه پس از ساعت ۱۲ ظهر وجود نداشت.
بخشی از فعالان اعتقاد دارند که شرایط ایران نسیت به اواسط تابستان متفاوت است و احتمال احیای برجام کاهش پیدا کرده است. همین موضوع از نگاه آن ها موجب شده است که بازیگران بزرگ تمایل زیادی به فروش ارز و سکه نداشته باشند. کاهش تمایل به فروش موجب شده است که نزول های معناداری دربازار رخ ندهد. با این حال، بازارساز نیز با قدرت نمایی در سمت عرضه ارز مانع از رشد غیر قابل کنترل دلار شده است و همین مدیریت نسبی دلار،‌کار را برای خریداران سکه امامی دشوار کرده است. 

Untitled-36

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید