خبر سوخته در معاملات پشت خطی دلار

خروج نوسان گیران از بازار ارز؟ /پیش بینی قیمت دلار

کدخبر: ۵۴۷۴۱۳
شب گذشته در معاملات پشت خطی برخی از معامله گران با برجسته کردن اخبار سوخته و قدیمی سعی در افزایش نرخ دلار داشتند با این حال نرخ دلار نوسان محدودی را ثبت کرد و در مقایسه با روز یکشنبه تقریبا رنج بود.
خروج نوسان گیران از بازار ارز؟ /پیش بینی قیمت دلار

به گزارش اقتصادنیوز ، بازیگران ارزی تهران  در دومین روز هفته تحت تاثیر رفت و برگشت اسکناس آمریکایی در هرات و سلیمانیه و نرخ حواله درهم به فعایت پرداختند. 

اخبار سوخته در معاملات پشت خطی دلار 

شب گذشته در معاملات پشت خطی برخی از معامله گران با  برجسته کردن اخبار سوخته و قدیمی سعی در افزایش نرخ دلار داشتند با این حال نرخ دلار نوسان محدودی را ثبت کرد و در مقایسه با روز یکشنبه تقریبا رنج بود.

این دسته از معامله گران مدعی بودند وزارت خزانه‌داری اروپا یک شبکه درگیر در خرید و فروش محصولات نفتی و پتروشیمی ایران، شامل ۱۰ شرکت و یک نفتکش را تحریم کرد.بررسی ها نشان می دهد این خبر برای ماه های گذشته بوده است.این دسته همچنین می گفتند بورل گفته هیچ شانسی برای احیای برجام وجود ندارد.

خروج نوسان گیران از بازار ارز؟

در شرایط فعلی برخی بازیگران ارزی عنوان می‌کنند در صورتی که در روز جاری دلار به حرکت در مسیر صعودی ادامه ندهد، حداقل نوسان‌گیران از بازار خارج خواهند شد و بخشی از معامله‌گران خریدار ابتدای هفته، در موقعیت فروش قرار خواهند گرفت؛ مسأله‌ای که منجر به اصلاح قیمت اسکناس آمریکایی خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید