احتیاط سکه بازان تحت تاثیر نوسان دلار

کف کوتاه مدت قیمت سکه /پیش بینی بازار سکه ۹ بهمن از مسیر دلار

کدخبر: ۵۵۱۸۹۸
اقتصادنیوز:تحلیل گران فنی باور دارند کف کوتاه مدت قیمت سکه در شرایط فعلی محدوده 22 میلیون و 200 هزار تومان است و در صورت از دست رفتن این حمایت، احتمال ریزش سکه تا مرز 20 میلیون تومان وجود دارد.
کف کوتاه مدت قیمت سکه /پیش بینی بازار سکه ۹ بهمن از مسیر دلار

به گزارش اقتصادنیوز، تب قیمت سکه که در اواخر هفته گذشته تحت تاثیر قیمت دلار بالا رفته بود در روز گذشته کم شد.

ضربه نزولی نرخ دلار به بازار سکه

گفتنی است روز پنجشنبه قیمت سکه تا سطح ۲۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رشد کرده بود و عده ای از معامله گران از احتمال رسیدن فلز گران بهای داخلی به نیمه کانال جدید سخن می گفتند با این حال روز شنبه این اتفاق نیفتاد و سکه با ضربه نزولی نرخ دلار به سمت ابتدای کانال ۲۴ میلیون تومان برگشت. البته عده ای از معامله گران می گفتند سکه از کانال ۲۴ میلیون تومان هم پایین رفته بود.

رونمایی از خودرو جدید سایپا/ ال 90 ایرانی به بازار رسید


 

رمزگشایی از کف کوتاه مدت قیمت سکه

تحلیل گران فنی باور دارند کف کوتاه مدت قیمت سکه در شرایط فعلی محدوده 22 میلیون و 200 هزار تومان است و در صورت از دست رفتن این حمایت، احتمال ریزش سکه تا مرز 20 میلیون تومان وجود دارد.

ربع سکه، فلز جان سخت شد /راز خرید یک دلاری و دو دلاری در بازار

جهش ۵۰ میلیونی قیمت این خودرو در 24 ساعت

شرط مهم برای صعود قیمت سکه

این دسته از تحلیلگران می گویند شرط مهم برای تداوم روند صعودی قیمت سکه این است که فلز گران بهای داخلی از مقاومت 25 میلیون و 600 هزار تومان عبور کند. 

احتیاط سکه بازان تحت تاثیر نوسان دلار

برخی از فعالان باور دارند در روز جاری سکه بازان نوسانات قیمت دلار را به دقت زیر نظر خواهند گرفت. به عقیده آنها در روز جاری سکه بازان بی گدار به آب نخواهند زد و با احتیاط و مشاهده رفتار دلاری در موقعیت خرید یا فروش قرار خواهند گرفت.

پیش بینی قیمت طلا

در بازار گرم طلا نیز قیمت بالای محدوده 2میلیون و 100 هزار تومان قرار دارد و تا زمانی  که گرم طلا به زیر مرز 2 میلیون تومان نرفته است، افت معنادار قیمت از نگاه بازیگران فنی باتجربه رخ نخواهد داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید