تداوم کاهش نرخ دلار در بازار شبانه

عقب نشینی قیمت دلار ادامه دارد؟ /پیش بینی بازار ارز امروز

کدخبر: ۵۵۹۷۷۶
عده ای از معامله گران معتقدند نرخ دلار در روز جاری دوباره عقب نشینی خواهد کرد با این حال عده ای نیز احتمال می دادند که دلار در روز جاری در مسیر تعادل قرار بگیرد.
عقب نشینی قیمت دلار ادامه دارد؟ /پیش بینی بازار ارز امروز

به گزارش اقتصادنیوز ، نیمه اول اسفند بازار ارز شاهد فراز و فرود نرخ دلار بود. برخی از معامله گران در هفتمین روز ماه جاری مدعی بودند که نرخ دلار به شکل جنون آمیزی به سمت سقف حرکت کرد.

با این حال در هفته دوم اسفند با اجرایی شدن  سیاست های جدید نهاد مرکزی بازار ساز،  قیمت دلار از سقف فاصله معناداری گرفت و از ریل صعود خارج شد. 

افزایش شدید قیمت کارخانه ای خودرو قطعی شد

تداوم کاهش نرخ دلار در  بازار شبانه 

در روز های اخیر هم یک سفر سیاسی باعث شد فشار فروش به بازار بیشتر شود و جو نزول در بازار حکمفرما شود. شب گذشته  برخی از سایت ها مدعی بودند نرخ دلار در معاملات پشت خطی دوباره پایین آمد.

پیش بینی قیمت دلار بعد از اظهارات گروسی در نشست شورای حکام

 به عقیده تحلیل‌گران سیاسی-اقتصادی سخنان رافائل گروسی، مدیر کل آژانس انرژی در نخستین روز نشست شورای حکام چراغ امید به احتمال برگشت طرفین برجامی به میز مذاکرات را دل بازیگران ارزی تهران روشن کرده است. 

او روز گذشته در تازه‌ترین اظهارنظر خود در زمینه برنامه هسته‌ای ایران، ضمن استقبال از توافقات به عمل آمده با ایران در جریان سفر اخیرش به تهران گفت: بی‌صبرانه منتظر برگزاری جلسات فنی برای حل‌وفصل مسائل پادمانی هستم.

گروسی همچنین گفته به توافقی با ایران برای اعطای اجازه به آژانس جهت انجام تدابیر راستی‌آزمایی و نظارت دست پیدا کردیم  و رایزنی‌های فنی برای شفاف‌سازی کامل درمورد اورانیوم ۸۴ درصد غنی شده را آغاز کرده‌ایم.
 
در شرایط کنونی عده ای از معامله گران معتقدند نرخ دلار در روز جاری دوباره عقب نشینی خواهد کرد با این حال عده ای نیز احتمال می دادند که دلار در روز جاری در مسیر تعادل قرار بگیرد.  

 

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید