رصد بازار خودروهای داخلی؛

عبور قیمت 207 پاناراما اتومات از مرز یک میلیارد

کدخبر: ۵۶۴۸۱۸
اقتصادنیوز: با شروع سال جدید قیمت خودروهای داخلی رشد جالب توجهی را تجربه کردند، بطوریکه در میان پرطرفدارهای ایران خودرو «پژو 207 پانوراما اتومات» در بازار یک میلیارد و 100 میلیون تومان معامله شد.
 عبور قیمت 207 پاناراما اتومات از مرز یک میلیارد

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار نشان از خیز پرطرفدارهای ایران خودرو برای یک میلیاردی شدن دارد. رشد قیمت خودرو در بازار امروز در حالی رقم خودرو که رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که نرخ دلار شکل کاهشی داشته است، اما اعلام برخی اخبار از جمله ممنوعیت ورود خودروهای کارکرده خارجی از یک سو و صدور مجوز افزایش کارخانه ای قیمت خودرو از سوی دیگر بر رشد قیمت خودرو اثرگذار بوده است.

براساس ارزیابی بازار امروز «207 پاناراما اتومات» و «هایما S5 پلاس» در بازار با قیمت بیش از یک میلیارد قیمت گذاری شدند و «دنا پلاس توربو اتومات» هم در پی این دو خودرو به یک میلیارد تومان نزدیک شد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «207 پاناراما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار 705 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و «هایما S7پلاس» هم امروز در بازار یک میلیارد و 600 میلیون قیمت گذاری  شد.

اما «دنا پلاس» هم در بازار 910 میلیون تومان قیمت خورد و در میان خانواده دنا هم «دناپلاس» در بازار 810 میلیون تومان قیمت گذاری شد. «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار 910 میلیون تومان قیمت خورد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «207 پاناراما اتومات» هم در بازار یک میلیارد و 100 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

ایران 14

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید