سیگنال های سیاسی به بازار ارز

صف‌های خرید دلار جمع شد؟ /پیش بینی قیمت دلار 16 اردیبهشت

کدخبر: ۵۷۱۷۹۴
عده ای از فعالان بازار معتقدند در صورتی که نرخ حواله درهم و دلار در بازار ارز هرات نوسان افزایشی را تجربه کند،این امرممکن است قدرت بازیگران ارزی تهران برای صعود را بیشتر کند.
 صف‌های خرید  دلار جمع شد؟ /پیش بینی قیمت دلار 16 اردیبهشت

به گزارش اقتصادنیوز ، در روزهای پایانی هفته گذشته انتشار برخی از سیگنال های سیاسی مثبت باعث شد جو خرید دلار تا حدودی در بازار ارز تهران کمرنگ تر شود. .طبق اعلام سایت ها قیمت دلار روز پنجشنبه هفته گذشته  نسبت به روز چهارشنبه رنج رو به بالا بود؛ همچنین نرخ حواله درهم نیز سرنوشتی مشابه نرخ دلار را تجربه کرده بود. 

 

خبر تازه درباره متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان

 

 صف‌های خرید دلار جمع شد؟ 

بررسی ها نشان می دهد در بازار ارز خبری از صف‌های خرید نیست و صرافی‌ها خلوت شده‌اند. در گذشته، افراد زیادی سعی می‌کردند از صرافی‌ها ارز مورد نیاز خود را با دردسر کم تهیه کنند؛ اما در شرایط کنونی، تهیه ارز سهمیه‌ای برای معامله‌گران بسیار سخت شده است، به طوری که دیگر افرادی در صف تهیه ارز در خیابان فردوسی مشاهده نمی شوند.

زمان قطعی ثبت‌نام مرحله دوم عرضه یکپارچه خودرو اعلام شد

دستگیری تعداد قابل‌توجهی از فعالان معاملات فردایی

 در این میان روز گذشته خبرگزاری‌های داخلی به نقل از وزارت اطلاعات کشور از دستگیری تعداد قابل‌توجهی از فعالان معاملات فردایی و اخلال‌گران ارزی خبر دادند. خبرگزاری فارس در این زمینه نوشت:  با اقدامات گسترده‌‌‌ اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج)،  ۷۱ نفر از اخلال‌گران کلان ارزی در قالب ۲۳ گروه و تعدادی شبکه‌‌‌ سازمان‌‌‌یافته،  شناسایی و دستگیر شدند. این خبر ممکن است بر سطح احتیاط معامله گران بیفزاید.

از سوی دیگر تحلیلگران بر این باورند که انتظارات تورمی فعالان بازار تهران نسبت به انتشار سیگنال‌هایی در زمینه بهبود روابط خارجه کشور حساسیت بالایی داشته و در صورت تداوم انتشار اخبار این‌چنینی احتمال مشاهده روند‌های کاهشی دیگری نیز در نرخ ارز وجود دارد.

اونس طلا به سقف تاریخی رسید

پیش بینی قیمت دلار 

در شرایط فعلی عده ای از فعالان بازار معتقدند در صورتی که نرخ حواله درهم و دلار در بازار ارز هرات نوسان افزایشی را تجربه کند،این امرممکن است قدرت بازیگران ارزی تهران برای صعود را بیشتر کند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید