جزئیات فروش نقد و اقساطی ایران خودرو

کدخبر: ۶۰۳۲۸۶
اقتصادنیوز: طرح فروش نقد و اقساطی یکی از محصولات ایران خودرو از فردا چهارشنبه 19 مهر آغاز می‌شود.
جزئیات فروش نقد و اقساطی ایران خودرو

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکو ایران، ایران خودرو به دنبال این است تا عرضه یکی از محصولات خود را به صورت نقد و اقساط از روز چهارشنبه آغاز کند.

ایران خودرو وانت آریسان 2 دوگانه سوز خود را به صورت نقد و اقساط در اختیار متقاضیان قرار می دهد. خودروساز کیلومتر 14 جاده مخصوص این طرح فروش خود را از روز چهارشنبه (19 مهر 1402) آغاز می‌کند. براساس اعلام مدیران ایران خودرو این طرح فروش تا زمان تکمیل ظرفیت از سوی ایران خودرو ادامه خواهد داشت.

آن طور که اطلاعیه فروش ایران خودرو نشان می دهد قیمت نقدی وانت آریسان 2 دو گانه سوز در این طرح فروش حدود 383 میلیون تومان تعیین شده است. چنانچه متقاضیان قصد داشته باشند این خودرو را  به صورت قسطی خریداری کنند باید مبلغی حدود 236 میلیون و 500 هزار تومان را به حساب آبی های جاده مخصوص واریز کنند.

الباقی ملبغ هم طی سه فقره چک به مبلغ حدود 62 میلیون تومان به تاریخ های پانزدهم اردیبهشت 1403، پانزدهم آبان 1403 و پانزدهم اردیبهشت 1404 در وجه ایران خودرو صادر کنند.

ایران خودرویی ها قرار است این خودروی تجاری سبک خود را در رنگ های نقره ای، خاکستری، عنابی و مشکی به متقاضیان تحویل می دهند.

ایران خودرویی ها قول داده اند که وانت آریسان 2 دوگانه سوز را 20 روزه به مشتریان تحویل دهند.

با توجه به فاصله زمانی از تحویل خودرو تا پرداخت چک ها به نظر می رسد متقاضیان از فروش قسطی وانت آریسان 2 دوگانه سوز استقبال کنند.  

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید