بازار سهام در یک نگاه؛

روز خوش بانکی ها و پالایشی ها در بورس/ رافزا صدرنشین فرابورس +اینفو

کدخبر: ۳۹۹۸۳۳
در روز سبزپوشی تابلوی بورس، تمام نمادهای گروه‌های بانک‌ها و موسسات اعتباری، فراورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای و شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی رشد قیمت داشتند.

به گزارش اقتصادنیوز ، در معاملات امروز بورس تهران شاخص کل با رشد 36 هزار و 309 واحدی به رقم یک میلیون و 290 هزار و 522 واحد رسید. 

شاخص هم وزن نیز 3 هزار و 86 واحد بالا آمد و در سطح 437 هزار و 926 واحدی ایستاد. همچنین شاخص کل فرابوس 357 واحد رشد کرد و به رقم 17 هزار و 827 واحد رسید. 

بورس

سهم‌های تاثیرگذار 

«فارس»، «فولاد» و «فملی» نمادهای بزرگ و شاخص ساز بازار بودند که بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشتند. در جدول پرتراکنش‌ترین نمادهای بورس برکت صدرنشین است و اپال و ثبهساز در رتبه‌های بعدی هستند. در فرابورس نیز رافزا، کزغال و وسپهر پرتراکنش‌‌ترین نمادها هستند. 

گروه‌های‌ سبز بازار

در روز سبزپوشی تابلوی بورس، تمام نمادهای گروه‌های بانک‌ها و موسسات اعتباری، فراورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای و شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی رشد قیمت داشتند.

روز خوب رافزا

در معاملات امروز نماد رافزا رشد قیمت 6 درصدی داشت. همچنین در صدر جدول پرتراکنش‌ترین نمادهای فرابورس قرار داشت و بیشترین ورود پول حقیقی را داشت. 

رشد ارزش معاملات خرد

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم 23 هزار و 547 میلیارد تومان رسید که نسبت به روز ‌‌دوشنبه 54 درصد کاهش یافته است. ارزش معاملات خرد نیز 12 درصد افزایش یافت و به رقم 7 هزار و 97 میلیارد تومان رسید. 

رشد ارزش صف‌های خرید

در پایان معاملات امروز ارزش صف‌های خرید نسبت به روز دوشنبه 268 درصد افزایش یافت و به رقم 619 میلیارد تومان رسید که بالاترین رقم در اسفندماه است. ارزش صف‌های فروش نیز 34 درصد کاهش یافت و هزار و 675 میلیارد تومان شد.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید