گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بورس تهران در هفته اخیر

رکود نسبی در معاملات بازار سهام

کدخبر: ۵۸۷۰۸۲
اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر کاهش یافت و از محدوده 6 همتی پایین آمد.

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار سهام در این هفته نیز با افت ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین آن به محدوده 5 هزار میلیارد تومانی سقوط کرد.

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم 4 هزار و 818 میلیارد تومان کاهش یافت و روز یکشنبه ارزش معاملات خرد به 5 هزار و 200 میلیارد تومان رسید. روز دوشنبه ارزش معاملات خرد به 6 هزار و 592 میلیارد تومان رشد کرد و روز سه‌شنبه به 6 هزار و 636 میلیارد تومان رسید. 

روز چهارشنبه تغییرات ارزش معاملات خرد نزولی بود و با افت یک درصدی به 6 هزار و 562  میلیارد تومان رسید. 

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 5 هزار و 962 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 6 هزار و 844 میلیاردی هفته پیشین، افت 13 درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در نخستین روز هفته، نماد خکمک بیشترین ارزش را داشت و نمادهای وبملت، ثشاهد، خودرو و فارس در رتبه‌های بعدی بیشترین ارزش معاملات بودند. بیشترین حجم معاملات بازار نیز در دو روز ابتدایی هفته به نماد دی (بانک دی) تعلق داشت. روزهای دوشنبه و چهارشنبه نیز نماد شستا بیشترین حجم معاملات را داشت. روز سه‌شنبه هم وبملت در صدر بود. 

روز یکشنبه نمادهای وبملت، خودرو، خگستر، دی و فملی بیشترین ارزش معاملات را داشتند. روز دوشنبه وبملت باز هم در صدر جدول ارزش معاملات بود و نمادهای خودرویی؛ خودرو، خاور، خگستر و خساپا در رتبه‌های بعدی بودند.

سه‌شنبه شپنا، وبملت، فولاد، دی و خودرو بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. 

 در آخرین روز معاملاتی هفته نیز، نماد گلدیرا در صدر جدول ارزش معاملات بود. در جدول ارزش معاملات نمادهای فجر، وبملت، شپدیس و حکشتی در پی گلدیرا بودند. 

بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید