گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بورس در هفته دوم اردیبهشت

هفته 20 همتی بورس تهران!

کدخبر: ۵۷۱۲۵۱
اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد سهام در دومین هفته معاملاتی اردیبهشت نسبت به هفته پیشین افزایش یافت.
 هفته 20 همتی بورس تهران!

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار سهام در این هفته نیز همانند هفته‌های پیش با رشد ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و برای  ششمین هفته متوالی روند صعودی داشت.

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم 21 هزار و 650 میلیارد تومان افزایش یافت. روز یکشنبه نیز به 20 هزار و 400 میلیارد تومان رسید. 

روز دوشنبه ارزش معاملات خرد به 20 همت کاهش یافت اما روز سه‌شنبه بار دیگر رشد کرد و 20 هزار و 260 میلیارد تومان شد.

روز چهارشنبه ارزش معاملات خرد به 23 هزار و 293 میلیارد تومان رسید که بالاترین رقم در یک سال اخیر از ابتدای سال 1401 تاکنون است. 

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 21 هزار و 121 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 17 هزار و 627 میلیاردی هفته پیشین، رشد 20 درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در نخستین روز هفته، نماد فولاد بیشترین ارزش معاملات را داشت و نمادهای شستا و فملی در رتبه‌های بعدی بودند. روز یکشنبه شپنا به صدر رفت و فولاد و خودرو پایین‌تر از شپنا قرار گرفتند. شستا نیز بیشترین حجم معاملات را در کنار خودرو و ثبهساز داشت.

روز دوشنبه، بانک صادرات (وبصادر) بیشترین ارزش و حجم معاملات بازار را به خود اختصاص داد. 

روز سه‌شنبه بیشترین ارزش معاملات بازار به نماد خودرو اختصاص داشت و خگستر، وبصادر و خساپا در پی آن بودند. بیشترین حجم معاملات نیز به نمادهای شستا، وبصادر و خودرو تعلق داشت.  

 در آخرین روز معاملاتی هفته نیز، نماد خودرو باز هم در صدر جدول ارزش معاملات بود. در جدول ارزش معاملات نمادهای خساپا، دی، خگستر و وبملت در پی خودرو بودند. در جدول حجم معاملات نیز دی، خودرو، خساپا و شستا بالانشین بودند.

بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید