گزارش «اقتصادنیوز» از جریان پول حقیقی در بازار سهام؛

جریان تغییر مالکیت هفتگی سهام در بورس+ نمودار

کدخبر: ۶۱۵۶۹۴
اقتصادنیوز: در مجموع کل هفته 848 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 170 میلیارد تومان بود.
جریان تغییر مالکیت هفتگی سهام در بورس+ نمودار
به گزارش اقتصادنیوز ، در هفته‌ اخیر روند خروج سرمایه به بورس تهران برای 6 روز متوالی تداوم داشت. در اولین روز هفته 59 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد. رقم خروج پول حقیقی در روز یکشنبه 162 میلیارد تومان بود. روز دوشنبه نیز 238 میلیارد تومان خارج شد. روز سه‌شنبه نیز رقم پول خروجی 231 میلیون تومان بود. 

در آخرین روز معاملاتی هفته شاهد خروج پول بودیم و ارزش تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی بازار 158 میلیارد تومان بود. 

در مجموع کل هفته 848 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 170 میلیارد تومان بود.

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

روز شنبه نماد معاملاتی خودرو بیشترین خروج پول حقیقی را داشت. پس از خودرو، نمادهای شپنا، خساپا، وهنر و شستا در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل نمادهای دماوند، جم، ویسا، کمرجان و انتخاب بیشترین ورود پول را داشتند. 

روز یکشنبه نیز وهنر، فملی، کرومیت، بپاس و کرمان بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند. در مقابل حکشتی، ودی، کماسه، انتخاب و فسبزوار بیشترین ورود را ثبت کردند.

روز دوشنبه بیشترین ورود سرمایه به نمادهای فسبزوار، ثغرب، کرومیت، خکرمان و کترام تعلق داشت. در سوی دیگر، نمادهای کرمان، وپاسار، شپنا، بپاس و آریان بیشترین خروج را داشتند. در روز سه‌شنبه نیز بیشترین ورود به شیران، بورس، وسدید، شپاکسا و و بصادر اختصاص داشت و کرمان، فولاد، اخابر، شستا و زاگرس بیشترین خروج را داشتند. 

در آخرین روز هفته نیز بیشترین ورود متعلق به وصندوق، کمرجان، رانفور، فروژ و قصفها بود و در سوی دیگر شپنا، آسیاتک، فولاد، اخابر و کرمان  بیشترین تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی را داشتند. 

020922

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید