رصد بازار خودروهای داخلی؛

قیمت خودرو به آسفالت داغ خرداد چسبید +جدول

کدخبر: ۴۱۷۷۳۴
بازار محصولات پرطرفدار داخلی در حالی که اولین روز پس از تعطیلات را با رشد قیمت آغاز کردند امروز مجدد استپ کرد و با این شرایط می توان گفت چرخ قیمت خودرو به آسفالت چسبید.
قیمت خودرو به آسفالت داغ خرداد چسبید +جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ثبات قیمت برای اکثر محصولات پرطرفدار ایران خودرو در حالی ثبت شد که امروز شاهد افت اندک قیمت دلار بودیم، افتی که موجب شد تا قیمت خودرو مجدد به لاک خود فرو رود و بدون تغییر در بازار عرضه شود.  فعالان بازار خودرو بر این نکته نیز تاکید می کنند تا زمانی که بازار ارز به ثبات قیمتی نرسد، «ریزنوسان‌های دلار» نمی تواند تغییر چندانی در بازار ایجاد کند. از سوی دیگر نامشخص بودن نتایج مذاکرات نیز موجب شده تا بازار خودرو همچنان در انتظار اعلام نتایج باشد.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، « سمندLX » ، «سمند LX با موتور EF7 » و «سمند سورن»، اشاره کرد. 

با توجه به ارزیابی بازار خودرو می توان گفت در میان محصولات ایران خودرو امروز «پژو 206 تیپ 2» امروز با قیمت  205 میلیون تومان عرضه شد. «پژو 206 تیپ 5» و  «206 صندوقدار» نیز بدون تغییر قیمت در بازار قیمت خوردند. ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که پژو 206 تیپ 5 امروز 259 میلیون تومان قیمت گذاری شد و  مدل صندوقدار این خودرو نیز امروز با قیمت 246 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتور EF7» نیز امروز بدون تغییر با قیمت 203 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر «سمندLX» نیز با افزایش یک میلیونی قیمت در بازار 192 میلیون تومان قیمت خورد. براساس ارزیابی ها امروز  «سمند سورن» نیز در بازار با قیمت 246 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

ایران خودرو 18

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید